Τράκτορας Renault Premium 385 Pemium 385
















Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.
Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.
Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.
Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.
Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.
- Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
- Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
- Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
- Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
- Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
- Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
- Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
- Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή




















Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Řízení
Maximální zatížení zadní nápravy: 13000 kg
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Maximale Hinterachslast: 13000 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Theo Zegers, um weitere Informationen zu erhalten.
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj
Maks. bagakselbelastning: 13000 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Theo Zegers for yderligere oplysninger
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering
Max. rear axle load: 13000 kg
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Theo Zegers for more information
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección
Carga máxima del eje trasero: 13000 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Theo Zegers para obtener más información.
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
Charge max. sur essieu arrière: 13000 kg
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Theo Zegers pour plus d'informations
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás
Max. tengelyterhelés hátul: 13000 kg
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Theo Zegers-vel
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 7500 kg; Sterzo
Carico massimo sull'asse posteriore: 13000 kg
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Max. aslast achter: 13000 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Theo Zegers
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy
Maks. nośność osi tylnej: 13000 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Theo Zegers
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção
Carga máx. do eixo traseiro: 13000 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Theo Zegers para obter mais informações
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление
Макс. нагрузка на заднюю ось: 13000 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Theo Zegers для получения дополнительной информации
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Riadenie
Maximálne zaťaženie zadnej nápravy: 13000 kg
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning
Max. axellast bak: 13000 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Theo Zegers för mer information