Τράκτορας Renault HD 370-19T













Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.
Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.
Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.
Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.
Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.
- Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
- Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
- Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
- Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
- Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
- Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
- Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
- Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή






- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Air horn
- Aluminum fuel tank
- beacon
- Climate Control
- Digital tacho
- Electr. adjustable windows
- Mudguard covers drive shaft
- On-board tools
- Parking heater Diese
- Sleeping cabin
- Spotlights
- Transmission equipment
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Cab: single
Registration number: BN-DD-01
Technical information
Transmission: Renault zf, Automatic
Front axle: Tyre size: 295/80X22'5; Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 35%; Tyre profile right: 10%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle: Tyre size: 295/80x22'5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
- Бордови инструменти
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Hliníková palivová nádrž
- Ovládání klimatizace
- Palubní nástroje
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vzduchová houkačka
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bordwerkzeuge
- Climate control
- Kotflügel deckt die Antriebswelle ab
- Leuchtfeuer
- Liegeplatz
- Lufthupe
- Seitenspiegel mit elektr. Regulierungsmöglichkeit
- Sendegeräte
- Standheizung Diesel
- Tacho digital
- Verstrahler
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: einfach
Kennzeichen: BN-DD-01
Technische Informationen
Getriebe: Renault zf, Automatik
Vorderachse: Refenmaß: 295/80X22'5; Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 35%; Reifen Profil rechts: 10%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse: Refenmaß: 295/80x22'5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%; Reduzierung: einfach reduziert; Federung: Luftfederung
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Projektører
- Sleeper Cab
- Tryklufthorn
- Værktøjer ombord
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Transmission: Renault zf, Automatisk
Førerhus: enkeltseng
Foraksel: Dækstørrelse: 295/80X22'5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 35%; Dækprofil højre: 10%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel: Dækstørrelse: 295/80x22'5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%; Reduktion: enkeltreduktion; Affjedring: luftaffjedring
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: BN-DD-01
- Bocina de aire
- Cabina litera
- Climatizador
- Depósito de combustible de aluminio
- Instrumentos de a bordo
- Reflectores
= Más información =
Información general
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: simple
Matrícula: BN-DD-01
Información técnica
Transmisión: Renault zf, Automático
Eje delantero: Tamaño del neumático: 295/80X22'5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 35%; Dibujo del neumático derecha: 10%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero: Tamaño del neumático: 295/80x22'5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%; Reducción: reducción sencilla; Suspensión: suspensión neumática
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
- Ilmastointi
- Kiinteät työkalut
- Kohdevalot
- Makuutilallinen ohjaamo
- Äänimerkki
- Cabine couchette
- Climate control
- Corne à air
- Outils de bord
- Phares longue portée
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Cabine: simple
Numéro d'immatriculation: BN-DD-01
Informations techniques
Transmission: Renault zf, Automatique
Essieu avant: Dimension des pneus: 295/80X22'5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 35%; Sculptures des pneus droite: 10%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière: Dimension des pneus: 295/80x22'5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%; Réduction: réduction simple; Suspension: suspension pneumatique
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Ugrađeni alati
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračna sirena
- Fedélzeti eszközök
- Klímavezérlés
- Légkürt
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Avvisatore acustico pneumatico
- Fari di profondità
- Quadro di comando climatizzatore
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Alu. Brandstoftank
- Boordgereedschap
- Climate Control
- Elektr. Verst. Buitenspiegels
- Luchthoorn
- Slaapcabine
- Spatbord kappen trekas
- Standkachel Diesel
- Tacho Digitaal
- Verstralers
- Zendapparatuur
- Zwaailamp
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: enkel
Kenteken: BN-DD-01
Technische informatie
Transmissie: Renault zf, Automaat
Vooras: Bandenmaat: 295/80X22'5; Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 35%; Bandenprofiel rechts: 10%; Vering: paraboolvering
Achteras: Bandenmaat: 295/80x22'5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie; Vering: luchtvering
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
axel_formula: Renault
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Lufthorn
- Spotlights
- Verktøy om bord
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- HVAC
- Kabina sypialna
- Reflektory
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Zestaw kluczy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: pojedynczy
Numer rejestracyjny: BN-DD-01
Informacje techniczne
Pędnia: Renault zf, Automat
Oś przednia: Rozmiar opon: 295/80X22'5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 35%; Profil opon prawa: 10%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna: Rozmiar opon: 295/80x22'5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Ferramentas integradas
- Holofotes
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: simples
Número de registo: BN-DD-01
Informações técnicas
Transmissão: Renault zf, Automática
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 295/80X22'5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 35%; Perfil do pneu direita: 10%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 295/80x22'5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%; Redução: redução simples; Suspensão: suspensão pneumática
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
- Claxon pneumatic
- Climatizare
- Instrumente la bord
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Алюминиевый топливный бак
- Бортовые инструменты
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Пневматический звуковой сигнал
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Трансмиссия: Renault zf, Автоматическая
Кабина: односпальная
Передний мост: Размер шин: 295/80X22'5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 35%; Профиль шин справа: 10%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост: Размер шин: 295/80x22'5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%; Редуктор: один редуктор; Подвеска: пневматическая подвеска
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: BN-DD-01
- Kabína na spanie
- Ovládanie klimatizácie
- Palubné prístroje
- Reflektory
- Vzduchová húkačka
- Bränsletank av aluminium
- Klimatanläggning
- Sovhytt
- Spotlights
- Tyfon
- Verktyg ombord
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: endast
Registreringsnummer: BN-DD-01
Teknisk information
Transmission: Renault zf, Automatisk
Framaxel: Däckets storlek: 295/80X22'5; Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 35%; Däckprofil rätt: 10%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel: Däckets storlek: 295/80x22'5; Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%; Minskning: enda minskning; Fjädring: luftfjädring
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
- Araç üzeri aletleri
- Havalı korna
- Klima kontrolü
- Sleeper cab
- Spot lambaları