Τράκτορας Renault Premium 420 DCI , ZF Manual , Intarder , AIrco



































Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.
Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.
Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.
Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.
Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.
- Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
- Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
- Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
- Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
- Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
- Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
- Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
- Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή







- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Air suspension
- Leaf spring suspension
- Sleeper cab
= Remarks =
= Additional options and accessories =
- Beds: 1
- Electrically adjustable door mirrors
- Heated rearview mirrors
- High-sleepingcab
= More information =
Damages: none
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Cab: Premium 420 DCI
Tyre size: 315/80 R - 22.5
Front axle: Max. axle load: 7100 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 60%
Rear axle: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 10%; Tyre profile left outer: 5%; Tyre profile right outer: 10%; Tyre profile right outer: 10%
Emission class: Euro 0
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vzduchové odpružení
- Blattfederung
- Luftfederung
- Schlafkabine
= Anmerkungen =
= Weitere Optionen und Zubehör =
- Betten: 1
- Elektrisch verstellbare Außenspiegel
- Geheizten rückspiegeln
- Grosses haus
= Weitere Informationen =
Schäden: keines
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: Premium 420 DCI
Refenmaß: 315/80 R - 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7100 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 10%; Reifen Profil links außen: 5%; Reifen Profil rechts innerhalb: 10%; Reifen Profil rechts außen: 10%
Emissionsklasse: Euro 0
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: Premium 420 DCI
Dækstørrelse: 315/80 R - 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 10%; Dækprofil venstre udvendige: 5%; Dækprofil højre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 10%
Emissionsklasse: Euro 0
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
- Cabina de dormir
- Suspensión
- Suspensión neumática
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: Premium 420 DCI
Tamaño del neumático: 315/80 R - 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 10%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 5%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%
Clase de emisión: Euro 0
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
- Lehtijousitus
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine de couchage
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Cabine: Premium 420 DCI
Dimension des pneus: 315/80 R - 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 10%; Sculptures des pneus gauche externe: 5%; Sculptures des pneus droit externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 10%
Classe d'émission: Euro 0
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
- Bladvering
- Dubbele banden
- Luchtvering
- Slaapcabine
= Bijzonderheden =
= Aanvullende opties en accessoires =
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Hoge slaapcabine
- Slaapplaatsen: 1
- Verwamde spiegels
= Meer informatie =
Schade: schadevrij
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: Premium 420 DCI
Bandenmaat: 315/80 R - 22.5
Vooras: Max. aslast: 7100 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 10%; Bandenprofiel linksbuiten: 5%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 10%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 10%
Emissieklasse: Euro 0
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
- Førerhus med soveplass
- Luftfjæring
- Kabina sypialna
- Resory
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: Premium 420 DCI
Rozmiar opon: 315/80 R - 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 10%; Profil opon lewa zewnętrzna: 5%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%
Klasa emisji: Euro 0
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
- Cabina c/cama
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: Premium 420 DCI
Tamanho dos pneus: 315/80 R - 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7100 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 5%; Perfil do pneu exterior direito: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 10%
Classe de emissões: Euro 0
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Пневматическая подвеска
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: Premium 420 DCI
Размер шин: 315/80 R - 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 10%; Профиль шин левое внешнее: 5%; Профиль шин правое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 10%
Уровень выбросов: Euro 0
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
- Odpruženie listovými pružinami
- Vzduchové odpruženie
- Bladfjäder
- Luftfjädring
- Sovhytt
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: Premium 420 DCI
Däckets storlek: 315/80 R - 22.5
Framaxel: Max. axellast: 7100 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 10%; Däckprofil lämnades utanför: 5%; Däckprofil innanför höger: 10%; Däckprofil utanför höger: 10%
Utsläppsklass: Euro 0
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information
- Sleeper cab
- Yaprak yaylı süspansiyon