Τράκτορας Renault Trucks T













Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.
Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.
Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.
Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.
Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.
- Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
- Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
- Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
- Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
- Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
- Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
- Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
- Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή






- Φρένο ρυμουλκούμενου
- ADR 2 switches
- Aluminium tank
- Aluminium wheel
- Driver seat - air suspended
- FMS gateway
- Front protection
- Gearbox PTO
- Optibrake
- Optidriver gearbox
- Resting foldable bunk
- Single bunk
- Trailer brake
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Axle configuration
Tyre size: 315/70 R 22,5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Suspension: parabolic suspension
Rear axle: Max. axle load: 13000 kg; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Other information
UTWP commercial offer: Value
Chassis height: Medium
Fuel tank: 400-499
Government inspection date: 01/08/2025
Type of passenger seats: Seat
Additional information
Please contact THIERRY MOREAU for more information
- Спирачка на ремаркето
- Hliníková palivová nádrž
- Aluminium-Kraftstofftank
- Trailerbremse
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Refenmaß: 315/70 R 22,5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Federung: Parabelfederung
Hinterachse: Max. Achslast: 13000 kg; Reduzierung: einfach reduziert; Federung: Luftfederung
Wenden Sie sich an THIERRY MOREAU, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Anhængerbremse
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Dækstørrelse: 315/70 R 22,5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Reduktion: enkeltreduktion; Affjedring: luftaffjedring
Kontakt THIERRY MOREAU for yderligere oplysninger
- Depósito de combustible de aluminio
- Freno de remolque
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Tamaño del neumático: 315/70 R 22,5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero: Carga máxima del eje: 13000 kg; Reducción: reducción sencilla; Suspensión: suspensión neumática
Póngase en contacto con THIERRY MOREAU para obtener más información.
- Perävaunun jarru
- Frein semi-remorque
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Dimension des pneus: 315/70 R 22,5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Réduction: réduction simple; Suspension: suspension pneumatique
Veuillez contacter THIERRY MOREAU pour plus d'informations
- Kočnica prikolice
- Alumínium üzemanyagtartály
- Pótkocsifék
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Gumiabroncs mérete: 315/70 R 22,5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Felfüggesztés: parabolikus felfüggesztés
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 13000 kg; Csökkentés: egyszeres csökkentés; Felfüggesztés: légrugózás
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot THIERRY MOREAU-vel
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Aluminium brandstoftank
- Trailerrem
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Bandenmaat: 315/70 R 22,5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Vering: paraboolvering
Achteras: Max. aslast: 13000 kg; Reductie: enkelvoudige reductie; Vering: luchtvering
Neem voor meer informatie contact op met THIERRY MOREAU
- Tilhengerbrems
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Hamulec do przyczepy
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Rozmiar opon: 315/70 R 22,5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Redukcja: redukcja pojedyncza; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z THIERRY MOREAU
- Depósito de combustível em alumínio
- Travão do reboque
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Tamanho dos pneus: 315/70 R 22,5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 13000 kg; Redução: redução simples; Suspensão: suspensão pneumática
Contacte THIERRY MOREAU para obter mais informações
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Алюминиевый топливный бак
- Тормоз трейлера
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Размер шин: 315/70 R 22,5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Редуктор: один редуктор; Подвеска: пневматическая подвеска
Свяжитесь с THIERRY MOREAU для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Bränsletank av aluminium
- Släpvagnsbroms
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Däckets storlek: 315/70 R 22,5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel: Max. axellast: 13000 kg; Minskning: enda minskning; Fjädring: luftfjädring
Kontakta THIERRY MOREAU för mer information
- Römork freni