Τράκτορας Renault T460 Retarder Alcoa PTO Skirts 1 x Tank PTO









































Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.
Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.
Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.
Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.
Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.
- Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
- Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
- Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
- Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
- Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
- Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
- Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
- Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή
























- Laneguard
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Aluminium fuel tank
- I Parc Cool
- Laneguard
= Dealer information =
Homepage: προβολή επαφών
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Tyre size: 385 65 R 22,5
Front axle: Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle: Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%
General condition: good
Visual appearance: good
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- I Parc Cool
- Aluminium-Kraftstofftank
- I Parc Cool
- Laneguard
= Firmeninformationen =
Homepage: προβολή επαφών
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Refenmaß: 385 65 R 22,5
Vorderachse: Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse: Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Allgemeiner Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Dækstørrelse: 385 65 R 22,5
Foraksel: Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel: Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%
Overordnet stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- I Parc Cool
- Laneguard
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5
Eje delantero: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero: Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Estado general: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- I Parc Cool
- Laneguard
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Dimension des pneus: 385 65 R 22,5
Essieu avant: Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière: Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
État général: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- I Parc Cool
- I Parc Cool
- Laneguard
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Aluminium brandstoftank
- I Parc Cool
- Laneguard
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: προβολή επαφών
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Bandenmaat: 385 65 R 22,5
Vooras: Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras: Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Algemene staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- I Parc Cool
- Laneguard
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Rozmiar opon: 385 65 R 22,5
Oś przednia: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna: Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Stan ogólny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Depósito de combustível em alumínio
- I Parc Cool
- Laneguard
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5
Eixo dianteiro: Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro: Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Estado geral: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- I Parc Cool
- Laneguard
- Алюминиевый топливный бак
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Размер шин: 385 65 R 22,5
Передний мост: Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост: Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%
Общее состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Bränsletank av aluminium
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Däckets storlek: 385 65 R 22,5
Framaxel: Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel: Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%
Allmänt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information