Αυτοκινούμενο βαν Volkswagen Dehler 4.7 Optima

PDF
Αυτοκινούμενο βαν Volkswagen Dehler 4.7 Optima - Autoline
Αυτοκινούμενο βαν Volkswagen Dehler 4.7 Optima | Απεικόνιση 1 - Autoline
Αυτοκινούμενο βαν Volkswagen Dehler 4.7 Optima | Απεικόνιση 2 - Autoline
Αυτοκινούμενο βαν Volkswagen Dehler 4.7 Optima | Απεικόνιση 3 - Autoline
Αυτοκινούμενο βαν Volkswagen Dehler 4.7 Optima | Απεικόνιση 4 - Autoline
Αυτοκινούμενο βαν Volkswagen Dehler 4.7 Optima | Απεικόνιση 5 - Autoline
Αυτοκινούμενο βαν Volkswagen Dehler 4.7 Optima | Απεικόνιση 6 - Autoline
Αυτοκινούμενο βαν Volkswagen Dehler 4.7 Optima | Απεικόνιση 7 - Autoline
Αυτοκινούμενο βαν Volkswagen Dehler 4.7 Optima | Απεικόνιση 8 - Autoline
Αυτοκινούμενο βαν Volkswagen Dehler 4.7 Optima | Απεικόνιση 9 - Autoline
Αυτοκινούμενο βαν Volkswagen Dehler 4.7 Optima | Απεικόνιση 10 - Autoline
Αυτοκινούμενο βαν Volkswagen Dehler 4.7 Optima | Απεικόνιση 11 - Autoline
Αυτοκινούμενο βαν Volkswagen Dehler 4.7 Optima | Απεικόνιση 12 - Autoline
Αυτοκινούμενο βαν Volkswagen Dehler 4.7 Optima | Απεικόνιση 13 - Autoline
Αυτοκινούμενο βαν Volkswagen Dehler 4.7 Optima | Απεικόνιση 14 - Autoline
Αυτοκινούμενο βαν Volkswagen Dehler 4.7 Optima | Απεικόνιση 15 - Autoline
Αυτοκινούμενο βαν Volkswagen Dehler 4.7 Optima | Απεικόνιση 16 - Autoline
Αυτοκινούμενο βαν Volkswagen Dehler 4.7 Optima | Απεικόνιση 17 - Autoline
Αυτοκινούμενο βαν Volkswagen Dehler 4.7 Optima | Απεικόνιση 18 - Autoline
Αυτοκινούμενο βαν Volkswagen Dehler 4.7 Optima | Απεικόνιση 19 - Autoline
Σας ενδιαφέρει η αγγελία;
1/19
PDF
13.999 €
Επικοινωνία με τον πωλητή
Μάρκα: Volkswagen
Μοντέλο: Dehler 4.7 Optima
Έτος παραγωγής: 1996
Πρώτη εγγραφή: 1996-10
Διανυθέντα χιλιόμετρα: 389.000 χλμ
Καθαρό βάρος: 1.910 κιλά
Μεικτό βάρος: 2.680 κιλά
Τοποθεσία: Πολωνία Tarnowskie Góry7421 χλμ to "United States/Columbus"
Ημερομηνία καταχώρησης: 3 Σεπ 2025
ID της Autoline: TT45312
Περιγραφή
Συνολικές διαστάσεις: 4,7 μ × 1,84 μ × 1,98 μ
Δεξαμενή καυσίμου: 80 λίτρο
Κινητήρας
Μάρκα: Volkswagen
Τύπος: γραμμής
Ισχύς: 102 ίπποδύναμη (75 kW)
Καύσιμο: πετρέλαιο
Turbo
Ενδιάμεσος ψύκτης
Κατανάλωση καυσίμου: 6,2 λ/100χλμ
Ευρώ: Euro 1
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αναστροφέας δονητικής πλάκας
Αριθμός ταχυτήτων: 5
Άξονες
Αριθμός αξόνων: 2
Διάταξη αξόνων: 4x2
Ανάρτηση: ελατήριο/ελατήριο
Διαστάσεις ελαστικών: 15
Φρένα: δισκόπλακες
Φρένα
ABS
Καμπίνα και άνεση
Ψυγείο
Τέντα για τροχόσπιτο
Τουαλέτα
Νιπτήρας
12/220 V
Αέριο
Επιπλέον επιλογές
Κλιματισμός: έλεγχος κλιματσισμού
Αυτόνομος θερμαντήρας: Webasto
Ηλεκτρικά παράθυρα: μπροστά
Υλικό εσωτερικού χώρου: βελουτέ
Ηλεκτρικό τιμόνι: υδραυλικός
Εφεδρικός τροχός: τύπου donut
Ρύθμιση ύψους εσωτερικών καθισμάτων: χειροκίνητη ρύθμιση μπροστινών καθισμάτων
Πολυμέσα
Ραδιόφωνο
Χαρακτηριστικά ασφάλειας
Αερόσακος
Κεντρικό κλείδωμα
Φωτισμός
Προβολείς ομίχλης
Πρόσθετος εξοπλισμός
Δίσκοι ελαφρού κράματος
Κατάσταση
Κατάσταση: μεταχειρισμένες
Τεχνική κατάσταση: λειτουργεί, σε καλή κατάσταση, δεν έχει χτυπηθεί, δεν έχει βαφτεί, εγχειρίδιο σέρβις
Ο τεχνικός έλεγχος ισχύει έως: 2026-04
Πρόσθετες πληροφορίες
Χρώμα: ασημί, μεταλλικός

Πρόσθετες πληροφορίες — Αυτοκινούμενο βαν Volkswagen Dehler 4.7 Optima

Po rozpoczęciu 100% zdalnej pracy zmieniłem kampera na większego (Hymermobil B554), w związku z czym wystawiam na sprzedaż Dehlera - w moich rękach od 4 lat, sprowadzony z Włoch. Na liczniku 389 tys. km (100 tys. zrobione przeze mnie, byłem m.in. w Maroko i Tunezji) i wszystkie naprawy oraz wymiany płynów/filtrów dokonywane na bieżąco. Auto w pełni przystosowane do kempingowania "na dziko".

Spalanie: 6,2 do 8,2 l/100 km (w ostatniej podróży z Katowic do Rzymu poza autostradami średnio spalił tylko 6,5 l!).

Wyposażenie:
- elastyczne panele Eco-Worthy o łącznej mocy 260W
- dwa akumulatory pokładowe LiFePO4 o łącznej pojemności 200Ah
- regulator MPPT Pow-Keeper 1220 z dwoma gniazdami USB
- zasilanie z 3 źródeł (gniazdka 230V, alternatora przez ładowarkę Renogy DC-DC oraz paneli)
- ogrzewanie postojowe Webasto Air Top 2000 (sterownik po regeneracji i wymieniony wydech)
- lodówka kompresorowa na prąd (oryginalna) i kuchenka dwupalnikowa SMEG SRV532X-3 na gaz
- reduktor z możliwością podłączania butli Campingaz R901, R904 (mam też z przejściówką na turystyczne CV300 oraz zwykły reduktor)
- zbiorniki czystej wody o łącznej pojemności 100l (20-litrowy z tyłu zamontowany jest w taki sposób, że po przykręceniu węża woda przelewa się do głównego zbiornika)
- wlew wody przy fotelu kierowcy, gniazdko elektryczne z tyłu
- toaleta Thetford PortaPotti 335 chowana do pufy w trakcie jazdy
- lampki z żarówkami LED o ciepłym białym kolorze (jak oryginalny)
- centralny zamek i alarm
- dwie poduszki powietrzne
- przednie światła przeciwmgielne
- dwa szyberdachy i rozkładany dach
- cztery pasy bezpieczeństwa
- obracane fotele z sejfem na klucz
- bardzo pojemne szafki, przestrzeń bagażowa pod łóżkiem i 9 siatek (nie trzymałem niczego luzem na podłodze)
- nowe zasłonki Fischbacher (jak oryginalne, ale czarny kolor; można zamówić w innym za 860 pln)
- nowe, nieprzemakalne poszycie dachowe Reimo, bez dziur
- markiza do rozkładania na zewnątrz (nie używałem)
- całoroczne opony Goodyear Vector 4Seasons Cargo (z przodu wymieniane w 2024, z tyłu w 2021)
Nie mam oryginalnego hamaka, ale widziałem raz na OLX, można dokupić (jest chyba taki sam jak w wersji Profi).

Dodatki:
- lusterko do obserwowania tylnych siedzeń z pozycji kierowcy
- pilot bluetooth do regulacji głośności i zmiany utworów
- ładowarka telefonu/laptopa 83W PD na przycisk oraz USB w kabinie
- inwerter Baseus 300W do podłączania mocniejszych laptopów
- trzy pojemniki do segregacji śmieci
- dywany wymieniane w 2022 roku
- bagażnik Thule na dwa rowery
- owiewki Heko oraz wewnętrzna i zewnętrzna płachta na przednie szyby
- wentylator na USB
Używałem także dwóch kamer WyzeCam z możliwością obserwowania online przodu, lewej i prawej strony auta. Można kupić taki zestaw za ok. 350 pln.

Technicznie auto raczej bez zarzutu (przez ostatnie 2 lata nie sprawiało problemów), rozrząd wymieniany w kwietniu 2024. Posiada również całą dokumentację napraw od poprzedniego właściciela (w ASO). Ja wymieniałem m.in. akumulator, zawór EGR, sprzęgło, tarcze i przewody hamulcowe. Wymaga tylko usunięcia niewielkich ognisk rdzy i zabezpieczenia nadkoli, ale nie jest to rzecz pilna. Dach jest na pneumatycznych teleskopach, więc do otwarcia wystarczy lekkie pchnięcie dłonią, ale trzeba go wyregulować, by łatwiej się domykał na nierównym terenie (na wypoziomowanym nie ma problemu). Płyta podłogowa konserwowana w 2021 roku po zakupie.

Auto o wiele wygodniejsze niż VW California lub Carthago, z układem wnętrza takim jak w dawnych Ford Nugget (z kuchnią z tyłu). Spać można nawet bez obracania foteli, kładąc głowę na wstawionym przeze mnie zbiorniku z wodą (mam 186 cm i spokojnie się mieszczę). Zarejestrowany jako pojazd specjalny kempingowy, a więc w niektórych miastach z "zieloną strefą" (np. Warszawa, Kraków) wolno poruszać się po centrum. Za kilka miesięcy będzie można przerejestrować jako zabytkowy.

Przegląd i OC do kwietnia 2026
Σημαντικό
Η παρούσα προσφορά έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Για λεπτομερείς πληροφορίες ρωτήστε τον πωλητή.
Συμβουλές αγοράς
Συμβουλές ασφάλειας
Έλεγχος του πωλητή

Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.

Έλεγχος τιμής

Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.

Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.

Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.

Αμφίβολη προκαταβολή

Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.

Τέτοια απάτη μπορεί να περιλαμβάνει:
  • Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
  • Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
  • Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
  • Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
  • Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
  • Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
  • Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
  • Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Βρήκατε απατεώνα;
Ενημερώστε μας
Συμβουλές ασφάλειας
Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή
Αποστολή μηνύματος
Παρακαλώ επανελέγξτε τον αριθμό: πρέπει να αναφέρεται σε διεθνή μορφή, με τον κωδικό της χώρας
Κωδικός επαλήθευσης
Πατώντας αποδέχεστε τη δική μας πολιτική εμπιστευτικότητας και το συμφωνητικό άδειας χρήσης τελικού χρήστη.
Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα σας θα υποβληθούν σε επεξεργασία για να απαντηθεί το αίτημά σας.
PDF
Πουλάτε μηχανήματα;
Κάντε το μαζί μας!
Παρόμοιες αγγελίες
53.770 € 229.000 PLN
2022
10 χλμ
Ισχύς 150 ίπποδύναμη (110 kW) Ευρώ Euro 6 Καύσιμο πετρέλαιο Αριθμός θέσεων 7 Αριθμός κλινών 4
Πολωνία, Grodzisk Mazowiecki
MERCUS-BUS
10 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
20.900 € 89.000 PLN
2017
34.000 χλμ
Ισχύς 136 ίπποδύναμη (100 kW) Καύσιμο πετρέλαιο Αριθμός θέσεων 5
Πολωνία, Grodzisk Mazowiecki
MERCUS-BUS
10 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
51.420 € 219.000 PLN
2025
10 χλμ
Ισχύς 150 ίπποδύναμη (110 kW) Ευρώ Euro 6 Καύσιμο πετρέλαιο Διάταξη αξόνων 4x2 Ανάρτηση ελατήριο/ελατήριο Αριθμός θέσεων 4 Αριθμός κλινών 4
Πολωνία, Grodzisk Mazowiecki
MERCUS-BUS
10 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
30.290 € 129.000 PLN
2018
168.000 χλμ
Ισχύς 102 ίπποδύναμη (75 kW) Ευρώ Euro 6 Καύσιμο πετρέλαιο Διάταξη αξόνων 4x2 Ανάρτηση ελατήριο/ελατήριο Αριθμός θέσεων 4 Αριθμός κλινών 4
Πολωνία, Grodzisk Mazowiecki
MERCUS-BUS
10 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
42.030 € 179.000 PLN
2021
30 χλμ
Ισχύς 150 ίπποδύναμη (110 kW) Ευρώ Euro 6 Καύσιμο πετρέλαιο Διάταξη αξόνων 4x2 Ανάρτηση ελατήριο/ελατήριο Αριθμός θέσεων 4 Αριθμός κλινών 4
Πολωνία, Grodzisk Mazowiecki
MERCUS-BUS
10 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
22.500 € Χωρίς ΦΠΑ
1993
32.000 χλμ
Ισχύς 140 ίπποδύναμη (103 kW) Ευρώ Euro 1 Καύσιμο πετρέλαιο Διάταξη αξόνων 4x4 Ανάρτηση ελατήριο/ελατήριο
Πολωνία, Rumia
F.H.U.Marian Hoppe
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
31.700 € 135.000 PLN
2018
160.000 χλμ
Ισχύς 102 ίπποδύναμη (75 kW) Ευρώ Euro 6 Καύσιμο πετρέλαιο Διάταξη αξόνων 4x2 Ανάρτηση ελατήριο/ελατήριο Αριθμός θέσεων 4
Πολωνία, Grodzisk Mazowiecki
MERCUS-BUS
10 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
53.770 € 229.000 PLN
2025
8 χλμ
Ισχύς 150 ίπποδύναμη (110 kW) Ευρώ Euro 6 Καύσιμο πετρέλαιο Διάταξη αξόνων 4x2 Ανάρτηση ελατήριο/ελατήριο Αριθμός θέσεων 4 Αριθμός κλινών 4
Πολωνία, Grodzisk Mazowiecki
MERCUS-BUS
10 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
14.090 € 60.000 PLN
2025
Πολωνία, Daleszyce
D.A.C.
7 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
65.510 € 279.000 PLN
2024
10 χλμ
Καύσιμο ηλεκτρικός Ανάρτηση ελατήριο/ελατήριο Αριθμός θέσεων 4 Αριθμός κλινών 4
Πολωνία, Grodzisk Mazowiecki
MERCUS-BUS
10 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
71.000 € 302.400 PLN
2025
1 χλμ
Ισχύς 165 ίπποδύναμη (121 kW) Καύσιμο πετρέλαιο Αριθμός θέσεων 4 Αριθμός κλινών 4
Πολωνία, Będzin
Perfek Camp Kowal Marcin Kowal Tamara
1 χρόνο στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
12.500 € Χωρίς ΦΠΑ
1995
Ισχύς 116 ίπποδύναμη (85 kW) Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 700 κιλά Αριθμός θέσεων 6
Λιθουανία, Dievogala
Baltic Special Machinery Export
16 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
63.160 € 269.000 PLN
2025
10 χλμ
Ισχύς 150 ίπποδύναμη (110 kW) Ευρώ Euro 6 Καύσιμο πετρέλαιο Διάταξη αξόνων 4x4 Ανάρτηση ελατήριο/ελατήριο Αριθμός θέσεων 4 Αριθμός κλινών 4
Πολωνία, Grodzisk Mazowiecki
MERCUS-BUS
10 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
16.440 € 70.000 PLN
Διάταξη αξόνων 4x4
Πολωνία, Daleszyce
D.A.C.
7 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
53.770 € 229.000 PLN
2025
100 χλμ
Ισχύς 150 ίπποδύναμη (110 kW) Ευρώ Euro 6 Καύσιμο πετρέλαιο Διάταξη αξόνων 4x2 Ανάρτηση ελατήριο/ελατήριο Αριθμός θέσεων 4 Αριθμός κλινών 4
Πολωνία, Grodzisk Mazowiecki
MERCUS-BUS
10 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
77.250 € 329.000 PLN
2024
9.500 χλμ
Ισχύς 177 ίπποδύναμη (130 kW) Ευρώ Euro 6 Καύσιμο πετρέλαιο Διάταξη αξόνων 4x4 Ανάρτηση ελατήριο/ελατήριο Αριθμός θέσεων 4 Αριθμός κλινών 4
Πολωνία, Grodzisk Mazowiecki
MERCUS-BUS
10 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
19.900 € Χωρίς ΦΠΑ
1996
Τσεχία
GJGU International s.r.o.
Επικοινωνία με τον πωλητή
28.000 € Χωρίς ΦΠΑ
2019
420.500 χλμ
Ισχύς 140 ίπποδύναμη (103 kW) Ευρώ Euro 6 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 1.469 κιλά Αριθμός θέσεων 2
Γερμανία, Landsberg am Lech
VP-Nutzfahrzeuge GmbH
4 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
35.000 € Χωρίς ΦΠΑ
2019
335.800 χλμ
Ισχύς 140 ίπποδύναμη (103 kW) Ευρώ Euro 6
Γερμανία, Landsberg am Lech
VP-Nutzfahrzeuge GmbH
4 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
68.530 € 291.900 PLN
2025
10 χλμ
Πολωνία, Bieruń
CENTRUM CAMPINGOWE S-CAMP BIS SP z o.o.
Επικοινωνία με τον πωλητή