Ανατρεπόμενο φορτηγό MAN TGS 41.480 8x4 BB
PDF
Μοιραστείτε
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram















Σας ενδιαφέρει η αγγελία;
1/7
PDF
Μοιραστείτε
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Τιμή:
κατόπιν αιτήματος
Ρωτήστε την τιμή
Επικοινωνία με τον πωλητή
Μάρκα:
MAN
Μοντέλο:
TGS 41.480 8x4 BB
Τύπος:
ανατρεπόμενο φορτηγό
Έτος παραγωγής:
2012-05
Πρώτη εγγραφή:
2012-05-03
Διανυθέντα χιλιόμετρα:
626.587 χλμ
Χωρητικότητα φορτίου:
25.125 κιλά
Καθαρό βάρος:
15.875 κιλά
Μεικτό βάρος:
41.000 κιλά
Τοποθεσία:
Ολλανδία
Wijchen7616 χλμ από εσάς
Αριθμός στα αποθέματα του πωλητή:
BZ-VZ-62
Ημερομηνία καταχώρησης:
17 Φεβ 2025
Περιγραφή
Συνολικές διαστάσεις:
μήκος - 8,29 μ, πλάτος - 2,55 μ
Κινητήρας
Ισχύς:
480 ίπποδύναμη (353 kW)
Καύσιμο:
πετρέλαιο
Όγκος:
12.419 cm³
Αριθμός κυλίνδρων:
6
Ευρώ:
Euro 5
Κιβώτιο ταχυτήτων
Τύπος:
χειροκίνητος
Άξονες
Αριθμός αξόνων:
4
Διάταξη αξόνων:
8x4
Μεταξόνιο:
5.700 χιλιοστό
Κατάσταση
Κατάσταση:
μεταχειρισμένες
Πρόσθετες πληροφορίες
Χρώμα:
γαλανό
Επιπρόσθετες υπηρεσίες
Παράδοση μηχανημάτων
Σημαντικό
Η παρούσα προσφορά έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Για λεπτομερείς πληροφορίες ρωτήστε τον πωλητή.
Συμβουλές αγοράς
Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή
Εγγραφείτε στον πωλητή
Michel Derks
Γλώσσες:
αγγλικά
Διεύθυνση
Ολλανδία, Γκέλντερλαντ, 6604LJ, Wijchen, Bijsterhuizen 2016
Τοπική ώρα διανομέα/πωλητή:
23:21 (CET)
Αποστολή μηνύματος
Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή

Derks Trucks BV
9 χρόνια στο Autoline
4.4
12 ανατροφοδοτήσεις
Εγγραφείτε στον πωλητή
+31 24 645...
Εμφάνιση
+31 24 645 1943
+31 24 645...
Εμφάνιση
+31 24 645 2618
Υποβολή ερώτησης στον πωλητή
PDF
Μοιραστείτε
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Πουλάτε μηχανήματα;
Κάντε το μαζί μας!
Παρόμοιες αγγελίες
47.950 €
Χωρίς ΦΠΑ
2012
297.204 χλμ
Ισχύς
400 ίπποδύναμη (294 kW)
Ευρώ
Euro 5
Καύσιμο
πετρέλαιο
Ικανότητα φορτίου
11.730 κιλά
Διάταξη αξόνων
6x4
Ανάρτηση
ελατήριο/ελατήριο

Επικοινωνία με τον πωλητή
31.750 €
Χωρίς ΦΠΑ
2012
610.243 χλμ
Ευρώ
Euro 3
Καύσιμο
πετρέλαιο
Ανάρτηση
ελατήριο/αέρος
Επικοινωνία με τον πωλητή
49.750 €
Χωρίς ΦΠΑ
2011
302.476 χλμ
Ευρώ
Euro 5
Καύσιμο
πετρέλαιο
Διάταξη αξόνων
4x4
Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
2013
319.873 χλμ
Ισχύς
440 ίπποδύναμη (323 kW)
Ευρώ
Euro 6
Καύσιμο
πετρέλαιο
Ικανότητα φορτίου
10.370 κιλά
Διάταξη αξόνων
6x6
Ανάρτηση
ελατήριο/ελατήριο

Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
2011
777.390 χλμ
Ισχύς
479 ίπποδύναμη (352 kW)
Ευρώ
Euro 5
Καύσιμο
πετρέλαιο
Ικανότητα φορτίου
28.850 κιλά
Διάταξη αξόνων
10x8
Ανάρτηση
ελατήριο/ελατήριο

Επικοινωνία με τον πωλητή
43.500 €
Χωρίς ΦΠΑ
2011
303.387 χλμ
Ισχύς
441 ίπποδύναμη (324 kW)
Ευρώ
Euro 5
Καύσιμο
πετρέλαιο
Ικανότητα φορτίου
6.620 κιλά
Διάταξη αξόνων
4x4
Ανάρτηση
ελατήριο/αέρος

Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
2013
325.055 χλμ
Ισχύς
440 ίπποδύναμη (323 kW)
Ευρώ
Euro 6
Καύσιμο
πετρέλαιο
Ικανότητα φορτίου
14.310 κιλά
Διάταξη αξόνων
6x6

Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
2011
485.587 χλμ
Ισχύς
400 ίπποδύναμη (294 kW)
Ευρώ
Euro 5
Καύσιμο
πετρέλαιο
Ικανότητα φορτίου
9.955 κιλά
Διάταξη αξόνων
6x6

Επικοινωνία με τον πωλητή
34.800 €
2011
796.410 χλμ
Ισχύς
400 ίπποδύναμη (294 kW)
Ευρώ
Euro 5
Ικανότητα φορτίου
9.030 κιλά
Διάταξη αξόνων
6x2
Ανάρτηση
ελατήριο/αέρος

Επικοινωνία με τον πωλητή
47.900 €
Χωρίς ΦΠΑ
2011
441.767 χλμ
Ισχύς
440 ίπποδύναμη (323 kW)
Ευρώ
Euro 5
Καύσιμο
πετρέλαιο
Ικανότητα φορτίου
13.800 κιλά
Διάταξη αξόνων
6x6

Επικοινωνία με τον πωλητή
49.500 €
Χωρίς ΦΠΑ
2010
506.964 χλμ
Ισχύς
360 ίπποδύναμη (265 kW)
Ευρώ
Euro 5
Καύσιμο
πετρέλαιο
Ικανότητα φορτίου
9.775 κιλά
Διάταξη αξόνων
6x6
Ανάρτηση
ελατήριο/ελατήριο

Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
2010
460.375 χλμ
Ισχύς
440 ίπποδύναμη (323 kW)
Ευρώ
Euro 5
Καύσιμο
πετρέλαιο
Ικανότητα φορτίου
10.755 κιλά
Διάταξη αξόνων
6x6

Επικοινωνία με τον πωλητή
34.950 €
Χωρίς ΦΠΑ
2014
772.249 χλμ
Ισχύς
480 ίπποδύναμη (353 kW)
Ευρώ
Euro 6
Καύσιμο
πετρέλαιο
Ικανότητα φορτίου
20.750 κιλά
Διάταξη αξόνων
8x4


Kleyn Trucks
21 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
2017
349.988 χλμ
Ισχύς
420 ίπποδύναμη (309 kW)
Ευρώ
Euro 6
Καύσιμο
πετρέλαιο
Ικανότητα φορτίου
10.000 κιλά
Διάταξη αξόνων
6x6

Επικοινωνία με τον πωλητή
39.750 €
Χωρίς ΦΠΑ
2010
314.186 χλμ
Ευρώ
Euro 5
Καύσιμο
πετρέλαιο
Ικανότητα φορτίου
8.350 κιλά
Διάταξη αξόνων
4x4
Ανάρτηση
ελατήριο/ελατήριο

Επικοινωνία με τον πωλητή
47.900 €
Χωρίς ΦΠΑ
2010
498.334 χλμ
Ισχύς
360 ίπποδύναμη (265 kW)
Ευρώ
Euro 5
Καύσιμο
πετρέλαιο
Ικανότητα φορτίου
18.205 κιλά
Διάταξη αξόνων
8x4
Ανάρτηση
αέρος/αέρος

Επικοινωνία με τον πωλητή
35.500 €
Χωρίς ΦΠΑ
2010
499.500 χλμ
Ισχύς
320 ίπποδύναμη (235 kW)
Ευρώ
Euro 5
Διάταξη αξόνων
6x4
Ανάρτηση
ελατήριο/ελατήριο
Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
2014
439.653 χλμ
Ισχύς
400 ίπποδύναμη (294 kW)
Ευρώ
Euro 6
Καύσιμο
πετρέλαιο
Ικανότητα φορτίου
16.985 κιλά
Διάταξη αξόνων
8x4

Επικοινωνία με τον πωλητή
67.500 €
Χωρίς ΦΠΑ
2015
374.240 χλμ
Ισχύς
560 ίπποδύναμη (412 kW)
Ευρώ
Euro 6
Καύσιμο
πετρέλαιο
Διάταξη αξόνων
6x4
Επικοινωνία με τον πωλητή
51.900 €
Χωρίς ΦΠΑ
2009
416.804 χλμ
Ισχύς
399 ίπποδύναμη (293 kW)
Ευρώ
Euro 5
Καύσιμο
πετρέλαιο
Ικανότητα φορτίου
11.105 κιλά
Διάταξη αξόνων
6x6
Ανάρτηση
ελατήριο/ελατήριο

Επικοινωνία με τον πωλητή
Άλλα μοντέλα στην ενότητα "ανατρεπόμενα φορτηγά MAN"
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Vorderachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg
Funktionell
Kipper: Hinten
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 05.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Michel Derks oder Robin Paau, um weitere Informationen zu erhalten.
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Funktionelle
Tiplad: Tilbage
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil mei 2025
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Yderligere oplysninger
Kontakt Michel Derks eller Robin Paau for yderligere oplysninger
YOM: 2012
KM: 626.587
Manual Gearbox
Steel Suspension
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Front axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg
Functional
Tipper: Back
Maintenance
APK (MOT): tested until 05/2025
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact Michel Derks or Robin Paau for more information
Cabina: día
Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg
Funcional
Volquete: Trasera
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta may. 2025
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Michel Derks o Robin Paau para obtener más información.
Cabine: jour
Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Pratique
Kipper: Arrière
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à mai 2025
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Michel Derks ou Robin Paau pour plus d'informations
BJ: 2012
KM: 626.587
Handgeschakeld
Blad geveerd
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 9000 kg
Vooras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg
Functioneel
Kipper: Achter
Onderhoud
APK: gekeurd tot mei 2025
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Michel Derks of Robin Paau
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Funkcjonalność
Wywrotka: Tył
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mei 2025
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Michel Derks lub Robin Paau
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg
Funcional
Camião basculante: Retroceder
Manutenção
APK (MOT): testado até mei 2025
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Informações adicionais
Contacte Michel Derks ou Robin Paau para obter mais informações
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Функциональность
Самосвал: Сзади
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до mei 2025
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Michel Derks или Robin Paau для получения дополнительной информации
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Max. axellast: 9000 kg
Framaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg
Funktionell
Tippbil: Bakom
Underhåll
MOT: besiktigat till mei 2025
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Ytterligare information
Kontakta Michel Derks eller Robin Paau för mer information