Ανατρεπόμενο φορτηγό MAN TGS 18.320























Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.
Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.
Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.
Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.
Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.
- Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
- Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
- Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
- Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
- Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
- Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
- Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
- Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή
















Vorderachse: Gelenkt
Kran: Terex atlas 145.2 A4, hinter der Kabine
Kipper: Links / Rechts / Hinten
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Wenden Sie sich an Tjeerd Croezen oder Tjeerd Croezen, um weitere Informationen zu erhalten.
Foraksel: Styretøj
Kran: Terex atlas 145.2 A4, bag førerhuset
Tiplad: Venstre / Højre / Tilbage
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Kontakt Tjeerd Croezen eller Tjeerd Croezen for yderligere oplysninger
Front axle: Steering
Crane: Terex atlas 145.2 A4, behind the cab
Tipper: Left / Right / Back
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Please contact Tjeerd Croezen or Tjeerd Croezen for more information
Eje delantero: Dirección
Grúa: Terex atlas 145.2 A4, detrás de la cabina
Volquete: Izquierda / Derecha / Trasera
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Póngase en contacto con Tjeerd Croezen o Tjeerd Croezen para obtener más información.
Essieu avant: Direction
Grue: Terex atlas 145.2 A4, derrière la cabine
Kipper: Gauche / Droite / Arrière
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Veuillez contacter Tjeerd Croezen ou Tjeerd Croezen pour plus d'informations
Vooras: Meesturend
Kraan: Terex atlas 145.2 A4, achter de cabine
Kipper: Links / Rechts / Achter
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Neem voor meer informatie contact op met Tjeerd Croezen of Tjeerd Croezen
Oś przednia: Układ kierowniczy
Żuraw: Terex atlas 145.2 A4, z tyłu kabiny
Wywrotka: Lewa / Prawa / Tył
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Tjeerd Croezen lub Tjeerd Croezen
Eixo dianteiro: Direção
Grua: Terex atlas 145.2 A4, atrás da cabina
Camião basculante: Esquerda / Direita / Retroceder
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Contacte Tjeerd Croezen ou Tjeerd Croezen para obter mais informações
Передний мост: Рулевое управление
Кран: Terex atlas 145.2 A4, сзади кабины
Самосвал: Слева / Справа / Сзади
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Свяжитесь с Tjeerd Croezen или Tjeerd Croezen для получения дополнительной информации
Framaxel: Styrning
Kran: Terex atlas 145.2 A4, bakom kabinen
Tippbil: Vänster / Höger / Bakom
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Kontakta Tjeerd Croezen eller Tjeerd Croezen för mer information