Ρυμουλκούμενο μεταφοράς ξυλείας Diversen MARRON (B) HOLZ/ROHRSTAMM/STROMMASTEN - WOOD/TUBES/ELEC


































Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.
Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.
Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.
Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.
Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.
- Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
- Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
- Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
- Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
- Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
- Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
- Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
- Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή




















Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%
Výška ložné plochy: 150 cm
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
- Langere Deichsel
= Anmerkungen =
ANHÄNGER FÜR DEN TRANSPORT VON MASTEN / HOLZSTÄUMEN / ROHREN / ELEK. Stöcke usw.
HINTERACHSE IST VERSCHIEBBAR, AUF DEM MITTLEREN FAHRGESTELLTRÄGER, VERLÄNGERBAR VON RADSTAND 7M30 AUF 10M30.
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 385/65R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Höhe der Ladefläche: 150 cm
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Frederik Viaene, um weitere Informationen zu erhalten.
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Gulvhøjde i lastrum: 150 cm
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Kontakt Frederik Viaene for yderligere oplysninger
- Longer drawbar
= Remarks =
TRAILER FOR THE TRANSPORT OF MASTS / WOOD LOGS / PIPES / ELEC. POLES ETC...
REAR AXLE IS SLIDEABLE, ON THE CENTRAL CHASSIS BEAM, CAN BE EXTENDED FROM WHEELBASE 7M30 TO 10M30.
= More information =
Tyre size: 385/65R22.5
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Rear axle: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Height of cargo floor: 150 cm
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Please contact Frederik Viaene for more information
EL EJE TRASERO ES DESLIZABLE, SOBRE LA VIGA CENTRAL DEL CHASIS, PUEDE AMPLIARSE DESDE 7M30 HASTA 10M30.
= Más información =
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Altura piso de carga: 150 cm
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Póngase en contacto con Frederik Viaene para obtener más información.
- Timon allongé
= Remarques =
REMORQUE POUR LE TRANSPORT DE MÂTS / TRONCS DE BOIS / TUYAUX / ELEC. POTEAUX ETC...
L'ESSIEU ARRIÈRE EST COULISSANT, SUR LA POUTRE CENTRALE DU CHÂSSIS, PEUT ÊTRE ALLONGÉ D'EMPATTEMENT 7M30 À 10M30.
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Hauteur du plancher de chargement: 150 cm
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Veuillez contacter Frederik Viaene pour plus d'informations
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 90%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 90%
A rakodópadló magassága: 150 cm
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Frederik Viaene-vel
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 8000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 90%; Profilo del pneumatico destra: 90%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 8000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 90%; Profilo del pneumatico destra: 90%
Altezza del piano di carico: 150 cm
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
- Langere dissel
= Bijzonderheden =
AANHANGWAGEN VOOR HET TRANSPORT VAN MASTEN / HOUTSTAMMEN / BUIZEN / ELEC. PALEN ETC...
ACHTERSTE AS IS VERSCHUIFBAAR, OP DE CENTRALE CHASSIS BALK, KAN VAN WIELBASIS 7M30 TOT 10M30 UITGESCHOVEN WORDEN.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 385/65R22.5
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Hoogte laadvloer: 150 cm
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met Frederik Viaene
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Wysokość podłogi ładowni: 150 cm
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Frederik Viaene
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Altura do piso da bagageira: 150 cm
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Contacte Frederik Viaene para obter mais informações
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Высота грузового пола: 150 cm
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Frederik Viaene для получения дополнительной информации
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%
Výška nakladacej podlahy: 150 cm
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Höjd på lastgolv: 150 cm
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Kontakta Frederik Viaene för mer information