Κουπέ Porsche 912 "BULZI"
PDF
Μοιραστείτε
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Σας ενδιαφέρει η αγγελία;
1/24
PDF
Μοιραστείτε
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Τιμή:
κατόπιν αιτήματος
Ρωτήστε την τιμή
Επικοινωνία με τον πωλητή
Μάρκα:
Porsche
Μοντέλο:
912 "BULZI"
Τύπος:
κουπέ
Έτος παραγωγής:
1968
Τοποθεσία:
Ολλανδία Vierpolders6459 χλμ από εσάς
Ημερομηνία καταχώρησης:
12 Οκτ 2024
Αριθμός στα αποθέματα του πωλητή:
252691863
Κατάσταση
Κατάσταση:
μεταχειρισμένες
Σημαντικό
Η παρούσα προσφορά έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Για λεπτομερείς πληροφορίες ρωτήστε τον πωλητή.
Συμβουλές αγοράς
Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή
Εγγραφείτε στον πωλητή
Adrighem Group
Γλώσσες:
αγγλικά, γερμανικά, ολλανδικά
+31 6 269...
Εμφάνιση
+31 6 26905444
Διεύθυνση
Ολλανδία, Νότια Ολλανδία, 3237KC, Vierpolders, Groene Kruisweg 2
Τοπική ώρα διανομέα/πωλητή:
12:49 (CEST)
Αποστολή μηνύματος
Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή
Lodi Trading Company B.V.
Ολλανδία
2 χρόνια στο Autoline
4.5
29 ανατροφοδοτήσεις
Εγγραφείτε στον πωλητή
+31 6 269...
Εμφάνιση
+31 6 26905444
Υποβολή ερώτησης στον πωλητή
PDF
Μοιραστείτε
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Πουλάτε μηχανήματα;
Κάντε το μαζί μας!
Παρόμοιες αγγελίες
130.000 €
Χωρίς ΦΠΑ
Καύσιμο
βενζίνη
Αριθμός πορτών
2
Ολλανδία, Haaften
Επικοινωνία με τον πωλητή
79.000 €
1968
17.433 χλμ
Ισχύς
110 ίπποδύναμη (81 kW)
Καύσιμο
βενζίνη
Γερμανία, Bovenden
Επικοινωνία με τον πωλητή
85.000 €
1972
62.051 χλμ
Ισχύς
140 ίπποδύναμη (103 kW)
Καύσιμο
βενζίνη
Αριθμός πορτών
2
Γερμανία, Bovenden
Επικοινωνία με τον πωλητή
49.900 €
Χωρίς ΦΠΑ
1973
97.894 χλμ
Ισχύς
194 ίπποδύναμη (143 kW)
Καύσιμο
βενζίνη
Αριθμός πορτών
2
Ολλανδία, Ede
Επικοινωνία με τον πωλητή
49.950 €
2003
121.410 χλμ
Ισχύς
343 ίπποδύναμη (252 kW)
Ευρώ
Euro 3
Καύσιμο
βενζίνη
Ικανότητα φορτίου
530 κιλά
Διάταξη αξόνων
4x2
Αριθμός πορτών
2
Ολλανδία, Uden
Επικοινωνία με τον πωλητή
249.000 €
Με ΦΠΑ
2024
50 χλμ
Ισχύς
808 ίπποδύναμη (594 kW)
Ευρώ
Euro 6
Καύσιμο
βενζίνη
Ικανότητα φορτίου
430 κιλά
Αριθμός πορτών
2
Ολλανδία, Amsterdam
Επικοινωνία με τον πωλητή
175.000 €
2015
13.556 χλμ
Καύσιμο
βενζίνη
Ολλανδία, Monster
Επικοινωνία με τον πωλητή
33.000 €
Χωρίς ΦΠΑ
2024
442 χλμ
Ισχύς
309 ίπποδύναμη (227 kW)
Καύσιμο
βενζίνη
Διάταξη αξόνων
4x2
Αριθμός πορτών
3
Ολλανδία, Amsterdam
Επικοινωνία με τον πωλητή
189.900 €
2013
80.483 χλμ
Ισχύς
591 ίπποδύναμη (434 kW)
Καύσιμο
βενζίνη
Αριθμός πορτών
2
Ολλανδία, Ravenstein
Επικοινωνία με τον πωλητή
199.000 €
1968
54.700 χλμ
Ισχύς
310 ίπποδύναμη (228 kW)
Καύσιμο
βενζίνη
Γερμανία, Bovenden
Επικοινωνία με τον πωλητή
33.000 €
Χωρίς ΦΠΑ
2024
60 χλμ
Ισχύς
309 ίπποδύναμη (227 kW)
Καύσιμο
βενζίνη
Διάταξη αξόνων
4x2
Αριθμός πορτών
3
Ολλανδία, Amsterdam
Επικοινωνία με τον πωλητή
33.000 €
Χωρίς ΦΠΑ
2024
25 χλμ
Ισχύς
309 ίπποδύναμη (227 kW)
Καύσιμο
βενζίνη
Διάταξη αξόνων
4x2
Αριθμός πορτών
3
Ολλανδία, Amsterdam
Επικοινωνία με τον πωλητή
6.500 €
1956
1 χλμ
Καύσιμο
βενζίνη
Αριθμός πορτών
4
Βέλγιο, Meer - Hoogstraten
Επικοινωνία με τον πωλητή
Επιβατικό αυτοκίνητο για ανταλλακτικά
= Weitere Informationen =
Baujahr: 1968
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer abzugsfähig
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
moms/margin: Moms fradragsberettiget
Please contact andrew V D Berghe (προβολή επαφών, προβολή επαφών) for more information
= More information =
Technical condition: average
Visual appearance: average
VAT/margin: VAT qualifying
= More information =
Please contact Shane Zegwaard (προβολή επαφών, προβολή επαφών) for more information
= More information =
Year of manufacture: 1968
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
VAT/margin: VAT qualifying
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
IVA/margen: IVA deducible
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
TVA/marge: TVA déductible
In 1963, Porsche assigned Dan Schwartz, later Chief Departmental Manager for Development, Mechanics, a project to oversee design and construction of a new horizontally-opposed four-cylinder engine for the 902, utilizing components from the new 901 six-cylinder engine, that would produce higher performance than their 356SC engine, and be less costly and complex than their Carrera 2 engine. Another option explored by Claus von Rücker was to increase displacement of the 356 Type 616 engine to 1.8-liters, add Kugelfischer fuel injection, and modify both valve and cooling systems. Considering performance, cost, and scheduling, Porsche discontinued both of these design projects, and instead developed a third option, to tailor the 1.6-liter Type 616 engine to the 902.[4][5]
Before 911 production commenced in 1964, the Porsche Vehicle Research Department had set aside chassis numbers 13328, 13329, 13330, 13352, and 13386 through 13397 for research testing of the 902; research vehicle Serial Number 13394 is the oldest 902 known to exist today. In production form, the Type 912 combined a 911 chassis / bodyshell with the 1.6L, four-cylinder, push-rod Type 616/36 engine, based upon the Type 616/16 engine used in the Type 356SC of 1964-1965. With a lower compression ratio and new Solex carburetors, the Type 616/36 engine produced five less horsepower than the 616/16, but delivered about the same maximum torque at 3,500 rpm versus 4,200 rpm for the 616/16. Compared to the 911, the resulting production Type 912 vehicle demonstrated superior weight distribution, handling, and range. To bring 912 pricing close to the 356, Porsche also removed some features standard on the 911. As production of the 356 concluded in 1965, on April 5, 1965 Porsche officially began production of the 912 coupé.[6] Styling, performance, quality construction, reliability, and price made the 912 a very attractive buy to both new and old customers, and it substantially outsold the 911 during the first few years of production. Porsche produced nearly 30,000 912 coupé units and about 2500 912 Targa body style units (Porsche''s patented variation of a cabriolet) during a five-year manufacturing run.
= Meer informatie =
Motorrijtuigenbelasting: geen
Neem voor meer informatie contact op met andrew V D Berghe (προβολή επαφών, προβολή επαφών)
= Meer informatie =
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
BTW/marge: BTW verrekenbaar voor ondernemers
= Meer informatie =
Motorrijtuigenbelasting: geen
Neem voor meer informatie contact op met Shane Zegwaard (προβολή επαφών, προβολή επαφών)
= Meer informatie =
Bouwjaar: 1968
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
BTW/marge: BTW verrekenbaar voor ondernemers
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
VAT/marża: Możliwość odliczenia podatku VAT
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
IVA/margem: IVA elegível
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
НДС/маржа: С вычетом НДС