Κάμπριο Andere ADLER 2.5L Type 10 Cabriolet von Karmann

PDF
Κάμπριο Andere ADLER 2.5L Type 10 Cabriolet von Karmann - Autoline
Κάμπριο Andere ADLER 2.5L Type 10 Cabriolet von Karmann | Απεικόνιση 1 - Autoline
Κάμπριο Andere ADLER 2.5L Type 10 Cabriolet von Karmann | Απεικόνιση 2 - Autoline
Κάμπριο Andere ADLER 2.5L Type 10 Cabriolet von Karmann | Απεικόνιση 3 - Autoline
Κάμπριο Andere ADLER 2.5L Type 10 Cabriolet von Karmann | Απεικόνιση 4 - Autoline
Κάμπριο Andere ADLER 2.5L Type 10 Cabriolet von Karmann | Απεικόνιση 5 - Autoline
Κάμπριο Andere ADLER 2.5L Type 10 Cabriolet von Karmann | Απεικόνιση 6 - Autoline
Κάμπριο Andere ADLER 2.5L Type 10 Cabriolet von Karmann | Απεικόνιση 7 - Autoline
Κάμπριο Andere ADLER 2.5L Type 10 Cabriolet von Karmann | Απεικόνιση 8 - Autoline
Κάμπριο Andere ADLER 2.5L Type 10 Cabriolet von Karmann | Απεικόνιση 9 - Autoline
Κάμπριο Andere ADLER 2.5L Type 10 Cabriolet von Karmann | Απεικόνιση 10 - Autoline
Κάμπριο Andere ADLER 2.5L Type 10 Cabriolet von Karmann | Απεικόνιση 11 - Autoline
Κάμπριο Andere ADLER 2.5L Type 10 Cabriolet von Karmann | Απεικόνιση 12 - Autoline
Κάμπριο Andere ADLER 2.5L Type 10 Cabriolet von Karmann | Απεικόνιση 13 - Autoline
Κάμπριο Andere ADLER 2.5L Type 10 Cabriolet von Karmann | Απεικόνιση 14 - Autoline
Κάμπριο Andere ADLER 2.5L Type 10 Cabriolet von Karmann | Απεικόνιση 15 - Autoline
Σας ενδιαφέρει η αγγελία;
1/15
PDF
119.000 €
Επικοινωνία με τον πωλητή
Τύπος: κάμπριο
Πρώτη εγγραφή: 1938-06
Διανυθέντα χιλιόμετρα: 19.494 χλμ
Αριθμός θέσεων: 5
Τοποθεσία: Γερμανία Bovenden6825 χλμ to "United States/Columbus"
Αριθμός στα αποθέματα του πωλητή: 902585
Ημερομηνία καταχώρησης: πάνω από ένα μήνα
Περιγραφή
Αριθμός πορτών: 2/3
Κινητήρας
Ισχύς: 58.46 ίπποδύναμη (42.97 kW)
Καύσιμο: βενζίνη
Όγκος: 2.494 cm³
Κιβώτιο ταχυτήτων
Τύπος: χειροκίνητος
Κατάσταση
Κατάσταση: μεταχειρισμένες
Πρόσθετες πληροφορίες
Χρώμα: μπεζ

Πρόσθετες πληροφορίες — Κάμπριο Andere ADLER 2.5L Type 10 Cabriolet von Karmann

Standort: Gassmann GmbH in Bovenden (PLZ 37120)
the suspension was independent all round: at the front by wishbones and at the rear by swing-axles
location: 1
interior color: brown
interior type: leather
number of doors: 2
Marke: Andere
Alte Bundesstraße 48
Schalter 4
Chassis No. 185535
Engine No. 354312
Belgian title
9 survivors identified
Technical and aesthetic originality
A fine example of late 1930s streamlined coachbuilding
One of only a handful Type 10 cabriolets known to exist
An older restoration (circa end of 1970s) by former Karmann employee
2.5-Litre
6 cylinder engine
2018 Techno Classica Essen Concours d'Élégance FIVA award winner
Featured on the cover of 'Oldtimer Plus' magazine in 2007
2022 Wertgutachten 2- ( Marktwert 145.000 EUR )
Presented at the 1937 Berlin Motor Show
the new Adler 2.5 caused a sensation as it was reflective of the "streamline movement" inspired by the teardrop aerodynamics. With its four independent wheels and hydraulic brakes
it was a technically modern car
while its proven and robust 2.5L 6-cylinder engine
mated to a 4-speed gearbox
gave it good performance. Despite its qualities
production stopped in 1940 and surviving examples are rare
even impossible to find when it comes to the Karmann convertible that we are offering. Retained in the same family for many years
it was restored in the early 1980s by a former Karmann employee
Ernst Fleischmann. Its current owner acquired it from the latter in 2014
and continued maintaining it
and in 2018 won the 2nd prize in its class at the Techno Classica Essen elegance competition. The car is now patinated and very well preserved
with many specific details that make it so charming. This "Autobahn Adler" was regularly maintained by LMB Racing in Wijnegem. This car has extensive period documentation. Rare and interesting
this convertible is as much a concours d'elegance car as it is an iconic design piece of the late Art Deco period
Frankfurt-based Adler started out in the 19th Century as a bicycle manufacturer
turning later to the production of motorcycles
cars and the typewriters with which its name is most commonly associated today. A highly respected firm in its native Germany
Adler was already manufacturing automobile components when it introduced its first car
a Renault-influenced
De Dion-powered voiturette
in 1900. Within a few years the company was making its own single- and twin-cylinder engines
though by 1910 the range was powered exclusively by fours. Some of the latter were huge
as big as 7.4 litres
one of which was purchased by Kaiser Wilhelm II. Sixes and a straight eight were added to the range in the 1920s
Adlers remained essentially conventional in design until the arrival in 1932 of the Trumpf. Designed by H G Röhr and premiered at the Geneva Salon
the Trumpf (trump) employed front-wheel drive and all-round independent suspension four years before the launch of Citroën's similarly specified yet much better known Traction Avant. Rack-and-pinion steering was another Trumpf innovation and a feature that early Tractions lacked
By this time
automotive engineers were beginning to recognise the importance of aerodynamics in passenger car design
and the Adler 2.5-Litre typifies this trend. Introduced at the 1937 Berlin Motor Show
Adler's streamliner caused a sensation and soon gained the sobriquet 'Autobahn Adler'
reflecting its aptitude for relaxed cruising on Germany's expanding motorway network. Boasting the commendably low drag coefficient of 0.36
the strikingly different four-door fastback saloon body was the work of Karl Jenschke
formerly with Steyr-Daimler-Puch. The steel saloon bodies were built by Ambi-Budd in Berlin
while construction of the two- and four-door cabriolet bodies was entrusted to Karmann of Osnabrück. The welded box-section chassis was of the platform type
The Type 10 was powered by a 2,494cc sidevalve six producing 58 horsepower (80 in the Sport version)
which was good enough to propel the slippery Adler to a top speed of 125km/h. The engine was coupled to a four-speed part-synchromesh (top three gears) manual gearbox driving the rear wheels
the change lever of which protruded from the dashboard as in Adler's front-wheel-drive models. Damped by hydraulic shock absorbers
while the brakes were hydraulically operated. Despite the Type 10's favourable reception
sales were rather disappointing and when production ceased in 1940 only 5,295 (over all versions) had been completed
Very rare
this Karmann-bodied two-door 4/5-seater cabriolet is one of only a handful known to exist. Benefiting from long-term ownership
it is an older restoration (circa end of 1970s) by a
ZUBEHÖRANGABEN OHNE GEWÄHR
Änderungen
Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten!
roadworthy
Προβολή όλου του σχολίου
Σημαντικό
Η παρούσα προσφορά έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Για λεπτομερείς πληροφορίες ρωτήστε τον πωλητή.
Συμβουλές αγοράς
Συμβουλές ασφάλειας
Έλεγχος του πωλητή

Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.

Έλεγχος τιμής

Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.

Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.

Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.

Αμφίβολη προκαταβολή

Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.

Τέτοια απάτη μπορεί να περιλαμβάνει:
  • Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
  • Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
  • Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
  • Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
  • Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
  • Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
  • Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
  • Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Βρήκατε απατεώνα;
Ενημερώστε μας
Συμβουλές ασφάλειας
PDF
Πουλάτε μηχανήματα;
Κάντε το μαζί μας!
Παρόμοιες αγγελίες
139.000 €
1993
13.600 χλμ
Ισχύς 334 ίπποδύναμη (246 kW) Ευρώ Euro 2 Καύσιμο βενζίνη
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
89.000 €
1959
6.803 χλμ
Ισχύς 245 ίπποδύναμη (180 kW) Καύσιμο βενζίνη
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
109.000 € Χωρίς ΦΠΑ
1974
3.190 χλμ
Ισχύς 114 ίπποδύναμη (84 kW) Καύσιμο βενζίνη
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
22.900 € Χωρίς ΦΠΑ
1996
45.000 χλμ
Ισχύς 231 ίπποδύναμη (170 kW) Καύσιμο βενζίνη
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
18.500 € Χωρίς ΦΠΑ
1997
55.016 χλμ
Ισχύς 231 ίπποδύναμη (170 kW) Καύσιμο βενζίνη
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
22.900 € Χωρίς ΦΠΑ
1998
45.856 χλμ
Ισχύς 231 ίπποδύναμη (170 kW) Καύσιμο βενζίνη
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
79.000 €
1966
14.200 χλμ
Ισχύς 200 ίπποδύναμη (147 kW) Καύσιμο βενζίνη
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
989.000 € Χωρίς ΦΠΑ
1932
20.361 χλμ
Ισχύς 250 ίπποδύναμη (184 kW) Καύσιμο βενζίνη
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
32.000 €
1965
13.941 χλμ
Ισχύς 50.31 ίπποδύναμη (36.98 kW) Καύσιμο βενζίνη
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
290.000 €
1952
20.897 χλμ
Ισχύς 116 ίπποδύναμη (85 kW) Καύσιμο βενζίνη
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
325.000 €
1948
29.616 χλμ
Ισχύς 95.17 ίπποδύναμη (69.95 kW) Καύσιμο βενζίνη
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
19.900 € Χωρίς ΦΠΑ
1996
57.800 χλμ
Ισχύς 231 ίπποδύναμη (170 kW) Καύσιμο βενζίνη
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
16.900 € Χωρίς ΦΠΑ
1998
58.030 χλμ
Ισχύς 218 ίπποδύναμη (160 kW) Καύσιμο βενζίνη
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
169.000 €
1916
99.441 χλμ
Ισχύς 88.37 ίπποδύναμη (64.95 kW) Καύσιμο βενζίνη
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
49.000 € Χωρίς ΦΠΑ
1971
89.000 χλμ
Ισχύς 212 ίπποδύναμη (156 kW) Καύσιμο βενζίνη
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
28.900 € Χωρίς ΦΠΑ
1989
77.909 χλμ
Ισχύς 320 ίπποδύναμη (235 kW) Καύσιμο βενζίνη
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
19.900 € Χωρίς ΦΠΑ
1994
75.000 χλμ
Ισχύς 231 ίπποδύναμη (170 kW) Καύσιμο βενζίνη
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
17.900 € Χωρίς ΦΠΑ
2000
79.441 χλμ
Ισχύς 224 ίπποδύναμη (165 kW) Καύσιμο βενζίνη
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
29.000 €
1969
1.235 χλμ
Ισχύς 33.99 ίπποδύναμη (24.98 kW) Καύσιμο βενζίνη
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
68.000 €
1968
68.079 χλμ
Ισχύς 389 ίπποδύναμη (286 kW) Καύσιμο βενζίνη
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή