Ισοθερμικό ημιρυμουλκούμενο Montracon Frigo/Lamberet like / Carrier Vector 1550, BPW Drum, Temp record





































Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.
Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.
Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.
Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.
Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.
- Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
- Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
- Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
- Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
- Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
- Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
- Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
- Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή







































- Mono temp/ single temp
- Αερανάρτηση
- Air suspension
- Carrier Vector
- Drum brakes
- Mono temp/ single temp
= Remarks =
Montracon Reefer
Carrier Vector 1550 Diesel/electric
Temp Recorder
Barn Doors
BPW DRUM Axles
White
ALu Floor
Very nice conditon
5x PIECES/5x IM LAGER
Cool unit brand: Carrier
= Dealer information =
Homepage: προβολή επαφών
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385 65 R 22,5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 2: Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 3: Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Functional
Cooling: -25 °C to 25 °C
Cooling engine: diesel and electric
Other information
Cool unit make: Carrier
Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Въздушно окачване
- Vzduchové odpružení
- Carrier Vector
- Luftfederung
- Mono temp/ single temp
- Trommel Bremse
= Anmerkungen =
Kühlgerät Marke: Carrier
= Firmeninformationen =
Homepage: προβολή επαφών
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 385 65 R 22,5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Kühlung: -25 °C bis 25 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 385 65 R 22,5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Køling: -25 °C til 25 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Carrier Vector
- Mono temp/ single temp
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Marca de unidad de frío: Carrier
= Más información =
Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Refrigeración: -25 °C hasta 25 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Carrier Vector
- Frein a tambour
- Mono temp/ single temp
- Suspension pneumatique
= Remarques =
Marque d'unité froide: Carrier
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 385 65 R 22,5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Refroidissement: -25 °C jusqu'au 25 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Mono temp/ single temp
- Sospensioni pneumatiche
- Carrier Vector
- Luchtvering
- Mono temp/ single temp
- Trommel remmen
= Bijzonderheden =
Merk koel unit: Carrier
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: προβολή επαφών
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 385 65 R 22,5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Koeling: -25 °C tot 25 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch
Merk koeleenheid: Carrier
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Carrier Vector
- Mono temp/ single temp
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 385 65 R 22,5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Chłodzenie: -25 °C do 25 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Carrier Vector
- Mono temp/ single temp
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Arrefecimento: -25 °C para 25 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Suspensie pneumatică
- Baraban
- Carrier Vector
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Размер шин: 385 65 R 22,5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Охлаждение: -25 °C к 25 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 385 65 R 22,5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Kylning: -25 °C till 25 °C
Motor för kylning: diesel och el
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information