Autoline » Μεταχειρισμένα ημιρυμουλκούμενα » Μεταχειρισμένες ημιρυμουλκούμενες πλατφόρμες με χαμηλό δάπεδο Ημιρυμουλκούμενα μουσαμάδες Ημιρυμουλκούμενα ανατροπής Ημιρυμουλκούμενα ψυγεία Ημιρυμουλκούμενα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Ημιρυμουλκούμενα πλατφόρμες Ημιρυμουλκούμενα κόφες Ημιρυμουλκούμενα μουσαμάδες Ημιρυμουλκούμενα με επίπεδη καρότσα Καρότσα κυλιόμενου δαπέδου Ημιρυμουλκούμενες αυτοκινητάμαξες Ημιρυμουλκούμενα μεταφοράς ξυλείας Μπετονιέρες Ημιρυμουλκούμενα φορτηγά μεταφοράς σιτηρών Ημιρυμουλκούμενα οχήματα μεταφοράς ζώων Ισοθερμικά ημιρυμουλκούμενα » Μεταχειρισμένες ημιρυμουλκούμενες πλατφόρμες με χαμηλό δάπεδο Nooteboom Arel Trailer Broshuis Faymonville Goldhofer Titan » Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING Nooteboom EURO Nooteboom MCO Nooteboom MCO 48 Nooteboom MCO 85 Nooteboom OSD Nooteboom OSD 48 Nooteboom OSD 50 Nooteboom OSDS Nooteboom OSDS 48 »

Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING

PDF
Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING - Autoline
Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING | Απεικόνιση 1 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING | Απεικόνιση 2 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING | Απεικόνιση 3 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING | Απεικόνιση 4 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING | Απεικόνιση 5 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING | Απεικόνιση 6 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING | Απεικόνιση 7 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING | Απεικόνιση 8 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING | Απεικόνιση 9 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING | Απεικόνιση 10 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING | Απεικόνιση 11 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING | Απεικόνιση 12 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING | Απεικόνιση 13 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING | Απεικόνιση 14 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING | Απεικόνιση 15 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING | Απεικόνιση 16 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING | Απεικόνιση 17 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING | Απεικόνιση 18 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING | Απεικόνιση 19 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING | Απεικόνιση 20 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING | Απεικόνιση 21 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING | Απεικόνιση 22 - Autoline
Σας ενδιαφέρει η αγγελία;
1/22
PDF
Τιμή:
κατόπιν αιτήματος
Ρωτήστε την τιμή
Επικοινωνία με τον πωλητή
Μάρκα: Nooteboom
Μοντέλο: OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING
Έτος παραγωγής: 1982-09
Πρώτη εγγραφή: 1982-09-24
Χωρητικότητα φορτίου: 29.540 κιλά
Καθαρό βάρος: 15.460 κιλά
Μεικτό βάρος: 45.000 κιλά
Τοποθεσία: Ολλανδία Groot-Ammers6499 χλμ to "United States/Columbus"
Αριθμός στα αποθέματα του πωλητή: NO020287
Ημερομηνία καταχώρησης: 29 Μαΐ 2025
Περιγραφή
Συνολικές διαστάσεις: πλάτος - 2,49 μ
Άξονες
Μάρκα: SAF
Αριθμός αξόνων: 3
Διευθυντήριος άξονας
Διπλοί τροχοί
Πρώτος άξονας: 9,5 x 17,5
Δεύτερος άξονας: 9,5 x 17,5
Τρίτος άξονας: 9,5 x 17,5
Κατάσταση
Κατάσταση: μεταχειρισμένες

Πρόσθετες πληροφορίες — Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Nooteboom OSDBAZ-41-VV 3,3 METER EXTENDABLE, 3 AXLE STEERING

Αγγλικά
Refenmaß: 9,5 x 17,5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Kennzeichen: OE-26-38
Dækstørrelse: 9,5 x 17,5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Registreringsnummer: OE-26-38
Tyre size: 9,5 x 17,5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Extendable superstructure: Yes
Registration number: OE-26-38
Tamaño del neumático: 9,5 x 17,5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Superestructura extensible: Sí
Matrícula: OE-26-38
Dimension des pneus: 9,5 x 17,5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Superstructure extensible: Oui
Numéro d'immatriculation: OE-26-38
Bandenmaat: 9,5 x 17,5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Uitschuifbare opbouw: Ja
Kenteken: OE-26-38
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong
Rozmiar opon: 9,5 x 17,5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Wysuwana nadbudowa: Tak
Numer rejestracyjny: OE-26-38
Tamanho dos pneus: 9,5 x 17,5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Superestrutura extensível: Sim
Número de registo: OE-26-38
Размер шин: 9,5 x 17,5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Регистрационный номер: OE-26-38
Däckets storlek: 9,5 x 17,5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Utdragbar kaross: Ja
Registreringsnummer: OE-26-38
Σημαντικό
Η παρούσα προσφορά έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Για λεπτομερείς πληροφορίες ρωτήστε τον πωλητή.
Συμβουλές αγοράς
Συμβουλές ασφάλειας
Έλεγχος του πωλητή

Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.

Έλεγχος τιμής

Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.

Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.

Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.

Αμφίβολη προκαταβολή

Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.

Τέτοια απάτη μπορεί να περιλαμβάνει:
  • Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
  • Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
  • Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
  • Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
  • Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
  • Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
  • Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
  • Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Βρήκατε απατεώνα;
Ενημερώστε μας
Συμβουλές ασφάλειας
PDF
Πουλάτε μηχανήματα;
Κάντε το μαζί μας!
Παρόμοιες αγγελίες
7.250 € Χωρίς ΦΠΑ
1980
Ικανότητα φορτίου 30.150 κιλά Καθαρό βάρος 8.850 κιλά Αριθμός αξόνων 3
Ολλανδία, 's-Hertogenbosch
Επικοινωνία με τον πωλητή
49.950 € Χωρίς ΦΠΑ
2007
Αριθμός αξόνων 3
Ολλανδία, Groot-Ammers
Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
2001
Ικανότητα φορτίου 60.100 κιλά Καθαρό βάρος 14.900 κιλά Αριθμός αξόνων 5
Ολλανδία, Groot-Ammers
Επικοινωνία με τον πωλητή
29.950 € Χωρίς ΦΠΑ
2006
Ικανότητα φορτίου 31.760 κιλά Καθαρό βάρος 13.240 κιλά Αριθμός αξόνων 3
Ολλανδία, Groot-Ammers
Επικοινωνία με τον πωλητή
24.950 € Χωρίς ΦΠΑ
2003
Ικανότητα φορτίου 31.440 κιλά Καθαρό βάρος 13.560 κιλά Αριθμός αξόνων 3
Ολλανδία, Groot-Ammers
Επικοινωνία με τον πωλητή
25.950 € Χωρίς ΦΠΑ
2008
Ικανότητα φορτίου 36.260 κιλά Καθαρό βάρος 11.340 κιλά Αριθμός αξόνων 4
Ολλανδία, Groot-Ammers
Επικοινωνία με τον πωλητή
23.950 € Χωρίς ΦΠΑ
2008
Ικανότητα φορτίου 35.440 κιλά Καθαρό βάρος 12.160 κιλά Αριθμός αξόνων 4
Ολλανδία, Groot-Ammers
Επικοινωνία με τον πωλητή
23.950 € Χωρίς ΦΠΑ
2009
Ικανότητα φορτίου 38.320 κιλά Καθαρό βάρος 9.680 κιλά Αριθμός αξόνων 3
Ολλανδία, Groot-Ammers
Επικοινωνία με τον πωλητή
23.750 € Χωρίς ΦΠΑ
2011
Ικανότητα φορτίου 37.400 κιλά Καθαρό βάρος 10.600 κιλά Αριθμός αξόνων 3
Ολλανδία, Groot-Ammers
Επικοινωνία με τον πωλητή
26.950 € Χωρίς ΦΠΑ
2005
Ικανότητα φορτίου 29.600 κιλά Καθαρό βάρος 14.400 κιλά Αριθμός αξόνων 4
Ολλανδία, Groot-Ammers
Επικοινωνία με τον πωλητή
27.950 € Χωρίς ΦΠΑ
2009
Ικανότητα φορτίου 36.660 κιλά Καθαρό βάρος 11.740 κιλά Αριθμός αξόνων 4
Ολλανδία, Groot-Ammers
Επικοινωνία με τον πωλητή
13.950 € Χωρίς ΦΠΑ
1989
Ικανότητα φορτίου 32.720 κιλά Καθαρό βάρος 15.280 κιλά Αριθμός αξόνων 3
Ολλανδία, Groot-Ammers
Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
2001
Ικανότητα φορτίου 33.740 κιλά Καθαρό βάρος 14.260 κιλά Αριθμός αξόνων 3
Ολλανδία, Woudenberg
Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
1997
Ικανότητα φορτίου 43.480 κιλά Ανάρτηση αέρος/αέρος Καθαρό βάρος 18.520 κιλά Αριθμός αξόνων 2
Ολλανδία, Woudenberg
Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
2007
Ικανότητα φορτίου 117.600 κιλά Καθαρό βάρος 27.800 κιλά Αριθμός αξόνων 7
Ολλανδία, Raalte
Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
2001
Ικανότητα φορτίου 36.020 κιλά Καθαρό βάρος 11.980 κιλά Αριθμός αξόνων 3
Ολλανδία, Raalte
Επικοινωνία με τον πωλητή
31.500 € Χωρίς ΦΠΑ
2002
Ικανότητα φορτίου 47.150 κιλά Καθαρό βάρος 12.850 κιλά Αριθμός αξόνων 3
Ολλανδία, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
19.900 € Χωρίς ΦΠΑ
1998
Ικανότητα φορτίου 26.700 κιλά Ανάρτηση αέρος/αέρος Καθαρό βάρος 13.300 κιλά Αριθμός αξόνων 3
Ολλανδία, Soerendonk
Επικοινωνία με τον πωλητή
54.500 € Χωρίς ΦΠΑ
2007
Ικανότητα φορτίου 34.280 κιλά Καθαρό βάρος 16.720 κιλά Αριθμός αξόνων 3
Ολλανδία, Gilze
Επικοινωνία με τον πωλητή
35.000 € Χωρίς ΦΠΑ
2002
Ικανότητα φορτίου 32.140 κιλά Ανάρτηση αέρος/αέρος Καθαρό βάρος 12.860 κιλά Αριθμός αξόνων 3 Ύψος (εδράνου) πέμπτου τροχού 1.240 χιλιοστό
Ολλανδία, Bladel
Επικοινωνία με τον πωλητή