Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect

PDF
Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect - Autoline
Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect | Απεικόνιση 1 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect | Απεικόνιση 2 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect | Απεικόνιση 3 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect | Απεικόνιση 4 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect | Απεικόνιση 5 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect | Απεικόνιση 6 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect | Απεικόνιση 7 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect | Απεικόνιση 8 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect | Απεικόνιση 9 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect | Απεικόνιση 10 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect | Απεικόνιση 11 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect | Απεικόνιση 12 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect | Απεικόνιση 13 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect | Απεικόνιση 14 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect | Απεικόνιση 15 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect | Απεικόνιση 16 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect | Απεικόνιση 17 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect | Απεικόνιση 18 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect | Απεικόνιση 19 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect | Απεικόνιση 20 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect | Απεικόνιση 21 - Autoline
Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect | Απεικόνιση 22 - Autoline
Σας ενδιαφέρει η αγγελία;
1/22
PDF
2.250 €
Τιμή χωρίς ΦΠΑ
2.722,50 €
Τιμή με ΦΠΑ
Επικοινωνία με τον πωλητή
Μάρκα: Groenewegen
Πρώτη εγγραφή: 2008-10-29
Χωρητικότητα φορτίου: 32.410 κιλά
Καθαρό βάρος: 8.590 κιλά
Μεικτό βάρος: 41.000 κιλά
Τοποθεσία: Ολλανδία TILBURG6526 χλμ από εσάς
Αριθμός στα αποθέματα του πωλητή: OK-99-RJ
Υπάρχει δυνατότητα χρηματοδοτικής μίσθωσης
Ημερομηνία καταχώρησης: πάνω από ένα μήνα
Περιγραφή
Συνολικές διαστάσεις: 13,86 μ × 2,55 μ × 4 μ
Καρότσα
Διαστάσεις καρότσας: 13,57 μ × 2,49 μ × 2,69 μ
Άξονες
Μάρκα: BPW ECO
Αριθμός αξόνων: 3
Μεταξόνιο: 8.790 χιλιοστό
Πρώτος άξονας: 385 / 65 / R22.5
Δεύτερος άξονας: 385 / 65 / R22.5
Τρίτος άξονας: 385 / 65 / R22.5
Πρόσθετος εξοπλισμός
Υδραυλική πόρτα
Κατάσταση
Κατάσταση: μεταχειρισμένες
Πρόσθετες πληροφορίες
Χρώμα: άσπρο
Επιπρόσθετες υπηρεσίες

Πρόσθετες πληροφορίες — Ημιρυμουλκούμενο κόφα Groenewegen DRO-14-27 / Box / Loadlift -> Defect

Αγγλικά
Achskonfiguration
Refenmaß: 385 / 65 / R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%

Funktionell
Ladebordwand: AMA Hiab 20 UF, unterfahrbare Klappe, 2000 kg
Marke des Aufbaus: Groenewegen Plywood Box

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 08.2025

Zustand
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385 / 65 / R22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%

Funktionelle
Læssebagsmæk: AMA Hiab 20 UF, skydelift, 2000 kg
Karosserifabrikat: Groenewegen Plywood Box

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil aug. 2025

Stand
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Axle configuration
Tyre size: 385 / 65 / R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%

Functional
Tail lift: AMA Hiab 20 UF, slider lift, 2000 kg
Make of bodywork: Groenewegen Plywood Box

Maintenance
APK (MOT): tested until 08/2025

Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385 / 65 / R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%

Funcional
Trampilla elevadora: AMA Hiab 20 UF, trampilla elevadora, 2000 kg
Marca carrocería: Groenewegen Plywood Box

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta ago. 2025

Estado
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385 / 65 / R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%

Pratique
Trappe de chargement: AMA Hiab 20 UF, soupape inférieure, 2000 kg
Marque de construction: Groenewegen Plywood Box

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à août 2025

Condition
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Wij doen onze uiterste best u te voorzien van de juiste informatie van het object. Ondanks dat kunnen er geen rechten worden ontleend aan de informatie op onze website.

Prijzen zijn exclusief onze transport service naar de haven of export documenten twv € 250,00.

Bezoek onze website προβολή επαφών voor meer foto's.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385 / 65 / R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%

Functioneel
Laadklep: AMA Hiab 20 UF, onderschuifklep, 2000 kg
Merk opbouw: Groenewegen Plywood Box

Onderhoud
APK: gekeurd tot aug. 2025

Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385 / 65 / R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%

Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: AMA Hiab 20 UF, Winda załadowcza, 2000 kg
Marka konstrukcji: Groenewegen Plywood Box

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do aug. 2025

Stan
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385 / 65 / R22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%

Funcional
Monta-cargas: AMA Hiab 20 UF, elevação do deslizador, 2000 kg
Marca da carroçaria: Groenewegen Plywood Box

Manutenção
APK (MOT): testado até aug. 2025

Estado
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Конфигурация осей
Размер шин: 385 / 65 / R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%

Функциональность
Заднее подъемное устройство: AMA Hiab 20 UF, заднее выдвижное подъемное устройство, 2000 kg
Марка кузова: Groenewegen Plywood Box

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до aug. 2025

Состояние
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385 / 65 / R22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%

Funktionell
Baklucka: AMA Hiab 20 UF, underschuifklep, 2000 kg
Fabrikat av karosseri: Groenewegen Plywood Box

Underhåll
MOT: besiktigat till aug. 2025

Delstat
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Σημαντικό
Η παρούσα προσφορά έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Για λεπτομερείς πληροφορίες ρωτήστε τον πωλητή.
Συμβουλές αγοράς
Συμβουλές ασφάλειας
Έλεγχος του πωλητή

Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.

Έλεγχος τιμής

Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.

Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.

Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.

Αμφίβολη προκαταβολή

Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.

Τέτοια απάτη μπορεί να περιλαμβάνει:
  • Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
  • Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
  • Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
  • Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
  • Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
  • Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
  • Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
  • Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Βρήκατε απατεώνα;
Ενημερώστε μας
Συμβουλές ασφάλειας
PDF
Πουλάτε μηχανήματα;
Κάντε το μαζί μας!
Παρόμοιες αγγελίες
8.800 € Χωρίς ΦΠΑ
2013
Ικανότητα φορτίου 32.300 κιλά Καθαρό βάρος 8.700 κιλά Αριθμός αξόνων 3
Ολλανδία, Tilburg
Επικοινωνία με τον πωλητή
2.500 € Χωρίς ΦΠΑ
2000
Ικανότητα φορτίου 24.600 κιλά Καθαρό βάρος 7.400 κιλά Αριθμός αξόνων 2
Ολλανδία, Landhorst
Επικοινωνία με τον πωλητή
1.950 € Χωρίς ΦΠΑ
2000
Ικανότητα φορτίου 24.600 κιλά Καθαρό βάρος 7.400 κιλά Αριθμός αξόνων 2
Ολλανδία, Landhorst
Επικοινωνία με τον πωλητή
2.750 € Χωρίς ΦΠΑ
1995
Ικανότητα φορτίου 22.680 κιλά Καθαρό βάρος 9.320 κιλά Αριθμός αξόνων 2
Ολλανδία, Vlissingen
Επικοινωνία με τον πωλητή
2.900 € Χωρίς ΦΠΑ
2008
Όγκος 92.411 μ³ Ανάρτηση αέρος/αέρος Αριθμός αξόνων 2
Ολλανδία, Ede
Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
2008
Ικανότητα φορτίου 25.030 κιλά Καθαρό βάρος 6.970 κιλά Αριθμός αξόνων 2
Ολλανδία, Zevenbergen
Επικοινωνία με τον πωλητή
3.500 € Χωρίς ΦΠΑ
1993
Ικανότητα φορτίου 6.360 κιλά Καθαρό βάρος 5.640 κιλά Αριθμός αξόνων 2
Ολλανδία, Lamswaarde
Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
2003
Ικανότητα φορτίου 22.900 κιλά Καθαρό βάρος 9.100 κιλά Αριθμός αξόνων 2
Ολλανδία, Nijmegen
Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
1998
Ικανότητα φορτίου 13.000 κιλά Ανάρτηση αέρος/αέρος Καθαρό βάρος 7.000 κιλά Αριθμός αξόνων 1
Ολλανδία, Oirschot
Επικοινωνία με τον πωλητή
2.950 € Χωρίς ΦΠΑ
2002
Ικανότητα φορτίου 23.680 κιλά Καθαρό βάρος 8.320 κιλά Αριθμός αξόνων 2
Ολλανδία, Vuren
Kleyn Trucks
21 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
3.250 €
2000
Ικανότητα φορτίου 13.140 κιλά Καθαρό βάρος 6.860 κιλά Αριθμός αξόνων 1
Ολλανδία, Veldhoven
Επικοινωνία με τον πωλητή
5.950 € Χωρίς ΦΠΑ
2011
Ικανότητα φορτίου 14.660 κιλά Καθαρό βάρος 7.340 κιλά Αριθμός αξόνων 1
Ολλανδία, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
2.950 €
2001
Ικανότητα φορτίου 22.900 κιλά Καθαρό βάρος 9.100 κιλά
Ολλανδία, Veldhoven
Επικοινωνία με τον πωλητή
8.800 € Χωρίς ΦΠΑ
2014
Ικανότητα φορτίου 33.620 κιλά Καθαρό βάρος 7.380 κιλά Αριθμός αξόνων 3
Ολλανδία, Tilburg
Επικοινωνία με τον πωλητή
2.500 € Χωρίς ΦΠΑ
2008
Ικανότητα φορτίου 31.720 κιλά Καθαρό βάρος 7.280 κιλά Αριθμός αξόνων 3
Ολλανδία, Oss
Επικοινωνία με τον πωλητή
1.900 € Χωρίς ΦΠΑ
2003
Ικανότητα φορτίου 21.320 κιλά Όγκος 88.474 μ³ Καθαρό βάρος 6.680 κιλά Αριθμός αξόνων 2
Ολλανδία, Ede
Επικοινωνία με τον πωλητή
1.950 € Χωρίς ΦΠΑ
2005
Ικανότητα φορτίου 15.150 κιλά Καθαρό βάρος 6.850 κιλά Αριθμός αξόνων 1
Ολλανδία, Vuren
Επικοινωνία με τον πωλητή
ημιρυμουλκούμενο κόφα Hertoghs 1 Assig trailer Gesloten Bak ημιρυμουλκούμενο κόφα Hertoghs 1 Assig trailer Gesloten Bak ημιρυμουλκούμενο κόφα Hertoghs 1 Assig trailer Gesloten Bak
3
2.500 € Χωρίς ΦΠΑ
1996
Αριθμός αξόνων 1
Ολλανδία, Vlissingen
Επικοινωνία με τον πωλητή
1.950 € Χωρίς ΦΠΑ
1999
Ικανότητα φορτίου 30.200 κιλά Καθαρό βάρος 8.800 κιλά Αριθμός αξόνων 3
Ολλανδία, Vuren
Επικοινωνία με τον πωλητή
2.500 € Χωρίς ΦΠΑ
1994
Ικανότητα φορτίου 22.300 κιλά Καθαρό βάρος 9.700 κιλά Αριθμός αξόνων 2
Βέλγιο, Meer - Hoogstraten
Επικοινωνία με τον πωλητή