Ημιρυμουλκούμενο ανατροπής Bulthuis 56m3 vol-alu kipper 2X Stuuras/lenkachse

















































Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.
Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.
Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.
Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.
Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.
- Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
- Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
- Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
- Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
- Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
- Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
- Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
- Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή








































- Air suspension
- Aluminium chassis
- BPW Axles
- DRUM BRAKES
- Steering axle
= Remarks =
Bulthuis
Bouwjaar 2002
ABS
Centrale smering
BPW 10 tons assen
AS 1 + AS 3 stuuras
AS 1 : liftas
Zeer nette kipper
= Dealer information =
We sell our trucks & trailers including export documents + transfer plates and Insurance for 14 days driving.
All pictures of this trucks at hesselink-trucks.nl
= More information =
Tyre size: 425/65R22,5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 3: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 50%
Please contact John Hesselink or Christel Hesselink for more information
- ALU- Chassis
- BPW Achsen
- Lenkachse
- Luftfederung
- Trommel Bremsen
= Anmerkungen =
Bulthuis
Bouwjaar 2002
ABS
Centrale smering
BPW 10 tons assen
AS 1 + AS 3 stuuras
AS 1 : liftas
Zeer nette kipper
= Firmeninformationen =
Kontaktieren Sie uns für weitere Informationen!
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 425/65R22,5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 50%
Wenden Sie sich an John Hesselink oder Christel Hesselink, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 425/65R22,5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 50%
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Bulthuis
Bouwjaar 2002
ABS
Centrale smering
BPW 10 tons assen
AS 1 + AS 3 stuuras
AS 1 : liftas
Zeer nette kipper
= Más información =
Tamaño del neumático: 425/65R22,5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 50%
- BPW Axles
- Suspension pneumatique
= Remarques =
Bulthuis
Bouwjaar 2002
ABS
Centrale smering
BPW 10 tons assen
AS 1 + AS 3 stuuras
AS 1 : liftas
Zeer nette kipper
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 425/65R22,5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 50%
- 2x stuuras
- Aluminium chassis
- BPW-Assen
- Klep
- Luchtvering
- Stuuras
- Trommelremmen
= Bijzonderheden =
Bulthuis
Bouwjaar 2002
ABS
Centrale smering
BPW 10 tons assen
AS 1 + AS 3 stuuras
AS 1 : liftas
Zeer nette kipper
= Bedrijfsinformatie =
Dit voertuig financieren? Geen probleem. Wij regelen snel een scherpe financial lease voor u op 12, 24, 36, 48 of 60 maanden.
Bekijk alle foto's van dit voertuig op hesselink-trucks.nl
= Meer informatie =
Bandenmaat: 425/65R22,5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 3: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 50%
Neem voor meer informatie contact op met John Hesselink of Christel Hesselink
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 425/65R22,5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 50%
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Witek Kempa
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 425/65R22,5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 50%
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Размер шин: 425/65R22,5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 50%
Свяжитесь с Witek Kempa для получения дополнительной информации
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 425/65R22,5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 3: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 50%