Φορτηγό μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Volvo FMX 500 FMX 500 EURO 5 8X4 24 TONS TRANSCOM CONTAINER KETTINGSYS













































Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.
Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.
Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.
Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.
Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.
- Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
- Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
- Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
- Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
- Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
- Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
- Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
- Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή


















- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Fernlicht
- Luftfederung
- Lufthorn
- Rückwärtsfahrkamera
- Schlafkabine
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Getriebe
Getriebe: VOLVO I-SHIFT, 12 Gänge, Automatik
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Refenmaß: 385-55-22,5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 100%
Vorderachse 2: Refenmaß: 315-70-22,5; Max. Achslast: 9500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 90%; Reifen Profil rechts außen: 90%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 1: Refenmaß: 315-70-22,5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 90%; Reifen Profil rechts außen: 90%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 385-55-22,5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Funktionell
Marke des Aufbaus: TRANSCOM TL-24
Pumpe: Ja
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an FRANS HELMERICH oder Frans, um weitere Informationen zu erhalten.
- Air horn
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Reversing camera
- Sleeper cab
- Spotlights
= More information =
Transmission
Transmission: VOLVO I-SHIFT, 12 gears, Automatic
Axle configuration
Front axle 1: Tyre size: 385-55-22,5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 100%
Front axle 2: Tyre size: 315-70-22,5; Max. axle load: 9500 kg; Steering; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%; Reduction: single reduction
Rear axle 1: Tyre size: 315-70-22,5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 385-55-22,5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Functional
Make of bodywork: TRANSCOM TL-24
Pump: Yes
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact FRANS HELMERICH or Frans for more information
- Achteruitrijcamera
- Aluminium brandstoftank
- BTW voertuig
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Vangmuil
- Versterkte motorrem
- Verstralers
- Zendapparatuur
= Bijzonderheden =
YV2JG30G3CA730973 SLAAPCABINE 501.867 KM SUPERSINGELS AUTOMAAT I-SHIFT LUCHTGEVEERD LIFT-STUURAS TRANSCOM TL 24 KETTINGCONATINERSYSTEEM 24 TONS VOOR 6,5-7,5 METERCONTAINERS AANHANGWAGENKOPPELING 50 MM RVS OPBERGKIST 400 LITERTANK RADIO/CD AIRCO CENTRAALOCK CRUISECONTROL NEDERLANDSE TRUCK ZO UIT HET WERK προβολή επαφών
= Meer informatie =
Transmissie
Transmissie: VOLVO I-SHIFT, 12 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Vooras 1: Bandenmaat: 385-55-22,5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 100%
Vooras 2: Bandenmaat: 315-70-22,5; Max. aslast: 9500 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 90%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 90%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 1: Bandenmaat: 315-70-22,5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 90%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 90%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 385-55-22,5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Functioneel
Merk opbouw: TRANSCOM TL-24
Pomp: Ja
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met FRANS HELMERICH of Frans