Φορτηγό μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Terberg FM 1850 FM 1850















Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.
Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.
Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.
Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.
Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.
- Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
- Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
- Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
- Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
- Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
- Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
- Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
- Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή














Maximale Vorderachslast: 10000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 11500 kg; Gelenkt
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
Wenden Sie sich an Tjeerd Croezen, um weitere Informationen zu erhalten.
Maks. frontakselbelastning: 10000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Styretøj
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Kontakt Tjeerd Croezen for yderligere oplysninger
Max. front axle load: 10000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Steering
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 11500 kg; Steering
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: average
Please contact Tjeerd Croezen for more information
Carga máxima del eje delantero: 10000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dirección
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio
Póngase en contacto con Tjeerd Croezen para obtener más información.
Charge max. sur essieu avant: 10000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Direction
État général: bon
État technique: bon
État optique: moyen
Veuillez contacter Tjeerd Croezen pour plus d'informations
Max. aslast voor: 10000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg
Achteras 3: Max. aslast: 11500 kg; Meesturend
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Neem voor meer informatie contact op met Tjeerd Croezen
Maks. nośność osi przedniej: 10000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Układ kierowniczy
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Tjeerd Croezen
Carga máx. do eixo dianteiro: 10000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 11500 kg; Direção
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média
Contacte Tjeerd Croezen para obter mais informações
Макс. нагрузка на переднюю ось: 10000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Рулевое управление
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее
Свяжитесь с Tjeerd Croezen для получения дополнительной информации
Max. axellast för: 10000 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Styrning
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 11500 kg; Styrning
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Kontakta Tjeerd Croezen för mer information