Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88

PDF
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 - Autoline
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Απεικόνιση 1 - Autoline
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Απεικόνιση 2 - Autoline
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Απεικόνιση 3 - Autoline
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Απεικόνιση 4 - Autoline
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Απεικόνιση 5 - Autoline
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Απεικόνιση 6 - Autoline
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Απεικόνιση 7 - Autoline
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Απεικόνιση 8 - Autoline
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Απεικόνιση 9 - Autoline
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Απεικόνιση 10 - Autoline
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Απεικόνιση 11 - Autoline
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Απεικόνιση 12 - Autoline
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Απεικόνιση 13 - Autoline
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Απεικόνιση 14 - Autoline
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Απεικόνιση 15 - Autoline
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Απεικόνιση 16 - Autoline
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Απεικόνιση 17 - Autoline
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Απεικόνιση 18 - Autoline
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Απεικόνιση 19 - Autoline
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Απεικόνιση 20 - Autoline
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Απεικόνιση 21 - Autoline
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Απεικόνιση 22 - Autoline
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Απεικόνιση 23 - Autoline
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Απεικόνιση 24 - Autoline
Σας ενδιαφέρει η αγγελία;
1/24
PDF
49.500 €
Τιμή χωρίς ΦΠΑ
Επικοινωνία με τον πωλητή
Μάρκα: GINAF
Έτος παραγωγής: 2009-04
Πρώτη εγγραφή: 2009-04-09
Διανυθέντα χιλιόμετρα: 505.000 χλμ
Χωρητικότητα φορτίου: 24.600 κιλά
Καθαρό βάρος: 16.400 κιλά
Μεικτό βάρος: 41.000 κιλά
Τοποθεσία: Ολλανδία Groot-Ammers6498 χλμ to "United States/Columbus"
Αριθμός στα αποθέματα του πωλητή: 2109
Ημερομηνία καταχώρησης: 25 Μαΐ 2025
Περιγραφή
Συνολικές διαστάσεις: μήκος - 9,05 μ, πλάτος - 2,5 μ
Κινητήρας
Ισχύς: 462 ίπποδύναμη (340 kW)
Καύσιμο: πετρέλαιο
Όγκος: 12.902 cm³
Αριθμός κυλίνδρων: 6
Ευρώ: Euro 5
Κιβώτιο ταχυτήτων
Τύπος: χειροκίνητος
Άξονες
Αριθμός αξόνων: 4
Διάταξη αξόνων: 8x4
Μεταξόνιο: 6.400 χιλιοστό
Πρώτος άξονας: 385/65 22,2
Δεύτερος άξονας: 385/65 22,5
Τρίτος άξονας: 13 x 22,5
Τέταρτος άξονας: 13 x 22,5
Επιπλέον επιλογές
Κλιματισμός
Ηλεκτρικά παράθυρα
Χαρακτηριστικά ασφάλειας
Κλείδωμα διαφορικού
Πρόσθετος εξοπλισμός
Πρόσθετος εξοπλισμός
Κοτσαδόρος με δαγκάνα
Κατάσταση
Κατάσταση: μεταχειρισμένες

Πρόσθετες πληροφορίες — Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88

Ελληνικά
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Κλείδωμα διαφορικού
- Κοτσαδόρος
- Μείωση πλήμνης
= Additional options and accessories =

- Coupling
- Differential lock
- Hub reduction
- Truck from the Netherlands

= Remarks =

Manual gearbox
NCH Cable system 30 ton
Z-Crane : Palfinger Q170Z88
Remote control
Lifting capacity 17 ton/meter
Including gripper and rotator
8x4
Hubreduction

= Dealer information =

We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.

= More information =

Cab: day
Front axle 1: Tyre size: 385/65 22,2; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%; Suspension: parabolic suspension
Front axle 2: Tyre size: 385/65 22,5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 40%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle 1: Tyre size: 13 x 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 30%; Reduction: hub reduction; Suspension: hydraulic suspension
Rear axle 2: Tyre size: 13 x 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%; Reduction: hub reduction; Suspension: hydraulic suspension
Crane: Epsilon Palfinger Q170Z88, year of manufacture 2009, behind the cab
Registration number: BV-VZ-97
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- Блокировка на диференциала
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Колесен редуктор
- Съединение
- Diferenciál s brzdou
- Připojení
- Redukce náboje
- Uzávěrka diferenciálu
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Nabereduktion
- Niederländische LKW
- Sperrdifferential
- Zugmaul

= Anmerkungen =

Schaltgetriebe
8x4
Nabereduction
NCH Kabelsystem 30 Ton
Kran: Palfinger Q170Z88
Fernbedienung
Hebekapazität 17 Ton/Meter
Inklusief Greifer und Rotator

= Weitere Informationen =

Kabine: Tag
Vorderachse 1: Refenmaß: 385/65 22,2; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%; Federung: Parabelfederung
Vorderachse 2: Refenmaß: 385/65 22,5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 40%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse 1: Refenmaß: 13 x 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 30%; Federung: hydraulische Federung
Hinterachse 2: Refenmaß: 13 x 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%; Federung: hydraulische Federung
Kran: Epsilon Palfinger Q170Z88, Baujahr 2009, hinter der Kabine
Kennzeichen: BV-VZ-97
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Differentialespærre
- Kobling
- Navreduktion
- Styret spærredifferentiale

= Yderligere oplysninger =

Førerhus: day cab
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385/65 22,2; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%; Affjedring: parabelaffjedring
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385/65 22,5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 40%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 13 x 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 30%; Affjedring: hydraulisk affjedring
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 13 x 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%; Affjedring: hydraulisk affjedring
Kran: Epsilon Palfinger Q170Z88, produktionsår 2009, bag førerhuset
Registreringsnummer: BV-VZ-97
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
= Más opciones y accesorios =

- Bloqueador diferencial
- Diferencial de deslizamiento
- horquilla
- Reducción de buje

= Más información =

Cabina: día
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385/65 22,2; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385/65 22,5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 40%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 13 x 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 30%; Suspensión: suspensión hidráulica
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 13 x 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%; Suspensión: suspensión hidráulica
Grúa: Epsilon Palfinger Q170Z88, año de fabricación 2009, detrás de la cabina
Matrícula: BV-VZ-97
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Liitäntä
- Navan alennus
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Différentiel d'écartement
- Réduction au moyeu
- Solde différentiel

= Plus d'informations =

Cabine: jour
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385/65 22,2; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%; Suspension: suspension parabolique
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385/65 22,5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 40%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 13 x 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 30%; Suspension: suspension hydraulique
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 13 x 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%; Suspension: suspension hydraulique
Grue: Epsilon Palfinger Q170Z88, année de construction 2009, derrière la cabine
Numéro d'immatriculation: BV-VZ-97
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Blokada diferencijala
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Redukcija na glavčini
- Spojnica
- Csatlakoztatás
- Differenciálzár
- Kerékagy-áttétel
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Raccordo
- Riduzione nel mozzo
= Aanvullende opties en accessoires =

- Naafreductie
- Nederlandse truck
- Sperdifferentieel
- Vangmuil

= Bijzonderheden =

Handgeschakeld
Aandrijving 8x4
NCH Kabelsysteem 30 Ton
Z-Kraan: Epsilon Palfinger Q170Z88
Hefcapaciteit 17 ton/meter
Afstandsbediening en hoogstabediening
Inclusief knijper en rotator
Naafreductie

= Bedrijfsinformatie =

We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.

= Meer informatie =

Cabine: dag
Vooras 1: Bandenmaat: 385/65 22,2; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%; Vering: paraboolvering
Vooras 2: Bandenmaat: 385/65 22,5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 40%; Vering: paraboolvering
Achteras 1: Bandenmaat: 13 x 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 30%; Vering: hydraulische vering
Achteras 2: Bandenmaat: 13 x 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%; Vering: hydraulische vering
Kraan: Epsilon Palfinger Q170Z88, bouwjaar 2009, achter de cabine
Kenteken: BV-VZ-97
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
- Differensialsperre
- Kobling
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Navreduksjon
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Blokada mechanizmu różnicowego
- Mechanizm różnicowy
- Redukcja piasty
- Sprzęg

= Więcej informacji =

Kabina: dzienna
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385/65 22,2; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385/65 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 40%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 13 x 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 30%; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 13 x 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Żuraw: Epsilon Palfinger Q170Z88, rok produkcji 2009, z tyłu kabiny
Numer rejestracyjny: BV-VZ-97
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Bloqueio do diferencial
- Diferencial de deslizamento controlado
- Redução do cubo

= Mais informações =

Cabina: dia
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 22,2; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 22,5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 40%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 13 x 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 30%; Suspensão: suspensão hidráulica
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 13 x 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%; Suspensão: suspensão hidráulica
Grua: Epsilon Palfinger Q170Z88, ano de fabrico 2009, atrás da cabina
Número de registo: BV-VZ-97
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Butuc reductor
- Cuplă
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
= Дополнительные опции и оборудование =

- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Редукторы ступицы
- Сцепление

= Дополнительная информация =

Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост 1: Размер шин: 385/65 22,2; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%; Подвеска: параболическая подвеска
Передний мост 2: Размер шин: 385/65 22,5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 40%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост 1: Размер шин: 13 x 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 30%; Подвеска: гидравлическая подвеска
Задний мост 2: Размер шин: 13 x 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%; Подвеска: гидравлическая подвеска
Кран: Epsilon Palfinger Q170Z88, год выпуска 2009, сзади кабины
Регистрационный номер: BV-VZ-97
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Redukcia náboja
- Spojka
- Uzávierka diferenciálu
= Extra tillval och tillbehör =

- Differentiallås
- Koppling
- Navreduktion
- Styrd differentialbroms

= Ytterligare information =

Hytt: dag
Framaxel 1: Däckets storlek: 385/65 22,2; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%; Fjädring: parabolisk upphängning
Framaxel 2: Däckets storlek: 385/65 22,5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 40%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel 1: Däckets storlek: 13 x 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 30%; Fjädring: hydraulisk fjädring
Bakaxel 2: Däckets storlek: 13 x 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%; Fjädring: hydraulisk fjädring
Kran: Epsilon Palfinger Q170Z88, byggnadsår 2009, bakom kabinen
Registreringsnummer: BV-VZ-97
Kontakta Thijs Kentie eller Thijs Kentie för mer information
- Diferansiyel kilidi
- Kaplin
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Poyra hız düşürme
Σημαντικό
Η παρούσα προσφορά έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Για λεπτομερείς πληροφορίες ρωτήστε τον πωλητή.
Συμβουλές αγοράς
Συμβουλές ασφάλειας
Έλεγχος του πωλητή

Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.

Έλεγχος τιμής

Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.

Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.

Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.

Αμφίβολη προκαταβολή

Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.

Τέτοια απάτη μπορεί να περιλαμβάνει:
  • Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
  • Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
  • Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
  • Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
  • Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
  • Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
  • Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
  • Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Βρήκατε απατεώνα;
Ενημερώστε μας
Συμβουλές ασφάλειας
PDF
Πουλάτε μηχανήματα;
Κάντε το μαζί μας!
Παρόμοιες αγγελίες
16.900 € Χωρίς ΦΠΑ
2008
334.037 χλμ
Ισχύς 407 ίπποδύναμη (299 kW) Ευρώ Euro 5 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 28.720 κιλά Διάταξη αξόνων 8x4
Ολλανδία, Landhorst
Επικοινωνία με τον πωλητή
26.950 € Χωρίς ΦΠΑ
2013
760.462 χλμ
Ισχύς 462 ίπποδύναμη (340 kW) Ευρώ Euro 5 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 30.155 κιλά Διάταξη αξόνων 8x4
Ολλανδία, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
19.950 € Χωρίς ΦΠΑ
2001
660.000 χλμ
Ισχύς 381 ίπποδύναμη (280 kW) Ευρώ Euro 2 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 19.740 κιλά Διάταξη αξόνων 6x6
Ολλανδία, Groot-Ammers
Επικοινωνία με τον πωλητή
34.750 € Χωρίς ΦΠΑ
2009
482.878 χλμ
Ισχύς 400 ίπποδύναμη (294 kW) Ευρώ Euro 4 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 14.805 κιλά Διάταξη αξόνων 6x2 Ανάρτηση ελατήριο/αέρος
Ολλανδία, Gilze
Επικοινωνία με τον πωλητή
22.500 €
2009
254.058 χλμ
Ευρώ Euro 5
Ολλανδία, Alkmaar
Επικοινωνία με τον πωλητή
43.900 € Χωρίς ΦΠΑ
2011
561.756 χλμ
Ισχύς 400 ίπποδύναμη (294 kW) Ευρώ Euro 6 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 20.520 κιλά Διάταξη αξόνων 8x4 Ανάρτηση ελατήριο/αέρος
Ολλανδία, Gilze
Επικοινωνία με τον πωλητή
27.950 € Χωρίς ΦΠΑ
2009
496.021 χλμ
Ισχύς 441 ίπποδύναμη (324 kW) Ευρώ Euro 4 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 22.875 κιλά Διάταξη αξόνων 8x2 Ανάρτηση ελατήριο/αέρος
Ολλανδία, Meerkerk
Επικοινωνία με τον πωλητή
10.950 € Χωρίς ΦΠΑ
2008
500.390 χλμ
Ισχύς 360 ίπποδύναμη (265 kW) Ευρώ Euro 5 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 17.430 κιλά Διάταξη αξόνων 6x2
Ολλανδία, Oss
Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
2008
934.617 χλμ
Ισχύς 400 ίπποδύναμη (294 kW) Ευρώ Euro 5 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 27.680 κιλά Διάταξη αξόνων 8x4
Ολλανδία, Heerenveen
Επικοινωνία με τον πωλητή
29.000 € Χωρίς ΦΠΑ
2010
331.009 χλμ
Ισχύς 400 ίπποδύναμη (294 kW) Ευρώ Euro 5 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 35.130 κιλά Διάταξη αξόνων 10x4
Ολλανδία, Andelst
Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
2008
792.300 χλμ
Ισχύς 360 ίπποδύναμη (265 kW) Ευρώ Euro 5 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 10.340 κιλά Διάταξη αξόνων 4x2
Ολλανδία, Barneveld
Επικοινωνία με τον πωλητή
29.500 € Χωρίς ΦΠΑ
2008
309.932 χλμ
Ισχύς 360 ίπποδύναμη (265 kW) Ευρώ Euro 4 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 15.150 κιλά Διάταξη αξόνων 6x2 Ανάρτηση ελατήριο/αέρος
Ολλανδία, Zaandam
Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
2010
883.664 χλμ
Ισχύς 510 ίπποδύναμη (375 kW) Ευρώ Euro 5 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 15.240 κιλά Διάταξη αξόνων 6x2
Ολλανδία, Beuningen
Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
2008
736.254 χλμ
Ισχύς 440 ίπποδύναμη (323 kW) Ευρώ Euro 5 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 23.950 κιλά Διάταξη αξόνων 8x4 Ανάρτηση ελατήριο/ελατήριο
Ολλανδία, Landhorst
Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
2011
451.392 χλμ
Ισχύς 337 ίπποδύναμη (248 kW) Ευρώ Euro 5 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 14.735 κιλά Διάταξη αξόνων 6x2
Ολλανδία, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
2002
584.221 χλμ
Ισχύς 428 ίπποδύναμη (315 kW) Ευρώ Euro 3 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 28.260 κιλά Διάταξη αξόνων 8x6
Ολλανδία, Heerenveen
Επικοινωνία με τον πωλητή
23.000 € Χωρίς ΦΠΑ
2011
253.000 χλμ
Ισχύς 360 ίπποδύναμη (265 kW) Ευρώ Euro 5 Καύσιμο πετρέλαιο Διάταξη αξόνων 4x2
Ολλανδία, Andelst
Επικοινωνία με τον πωλητή
28.900 € Χωρίς ΦΠΑ
2007
759.897 χλμ
Ικανότητα φορτίου 22.440 κιλά Διάταξη αξόνων 8x6 Ανάρτηση αέρος/αέρος
Ολλανδία, Landhorst
Επικοινωνία με τον πωλητή
14.500 € Χωρίς ΦΠΑ
2009
1.283.498 χλμ
Ισχύς 500 ίπποδύναμη (368 kW) Ευρώ Euro 4 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 16.280 κιλά Διάταξη αξόνων 6x2
Ολλανδία, Buitenpost
Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
Ισχύς 364 ίπποδύναμη (268 kW) Ευρώ Euro 1 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 20.034 κιλά Διάταξη αξόνων 6x6
Ολλανδία, Weert
Επικοινωνία με τον πωλητή