Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα DAF CF 75.300 6x2











Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.
Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.
Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.
Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.
Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.
- Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
- Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
- Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
- Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
- Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
- Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
- Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
- Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή




















Maximale Vorderachslast: 7100 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 12000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7600 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
Wenden Sie sich an Michel Derks oder Robin Paau, um weitere Informationen zu erhalten.
Maks. frontakselbelastning: 7100 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 12000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7600 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Kontakt Michel Derks eller Robin Paau for yderligere oplysninger
Max. front axle load: 7100 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 12000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 7600 kg
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: average
Please contact Michel Derks or Robin Paau for more information
Carga máxima del eje delantero: 7100 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 12000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7600 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio
Póngase en contacto con Michel Derks o Robin Paau para obtener más información.
Charge max. sur essieu avant: 7100 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 12000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7600 kg
État général: bon
État technique: bon
État optique: moyen
Veuillez contacter Michel Derks ou Robin Paau pour plus d'informations
BJ: 1993
KM: 762.322
Blad Geveerd
Handgeschakeld
= Meer informatie =
Cabine: dag
Max. aslast voor: 7100 kg
Achteras 1: Max. aslast: 12000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 7600 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Neem voor meer informatie contact op met Michel Derks of Robin Paau
Maks. nośność osi przedniej: 7100 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7600 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Michel Derks lub Robin Paau
Carga máx. do eixo dianteiro: 7100 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 12000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7600 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média
Contacte Michel Derks ou Robin Paau para obter mais informações
Макс. нагрузка на переднюю ось: 7100 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7600 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее
Свяжитесь с Michel Derks или Robin Paau для получения дополнительной информации
Max. axellast för: 7100 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 12000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 7600 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Kontakta Michel Derks eller Robin Paau för mer information