Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container

PDF
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container - Autoline
1/1
PDF
26.500 €
Τιμή χωρίς ΦΠΑ
Επικοινωνία με τον πωλητή
Μάρκα: DAF
Μοντέλο: CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container
Έτος παραγωγής: 2013-03
Πρώτη εγγραφή: 2013-03
Διανυθέντα χιλιόμετρα: 775.000 χλμ
Χωρητικότητα φορτίου: 23.180 κιλά
Καθαρό βάρος: 13.820 κιλά
Μεικτό βάρος: 37.000 κιλά
Τοποθεσία: Ολλανδία Rotterdam6480 χλμ to "United States/Columbus"
Αριθμός στα αποθέματα του πωλητή: 98-BBR-2
Ημερομηνία καταχώρησης: 21 Νοε 2025
Περιγραφή
Συνολικές διαστάσεις: μήκος - 8,8 μ, πλάτος - 2,52 μ
Τύπος μετάδοσης κίνησης: Μετάδοση κίνησης στους πίσω τροχούς
Κινητήρας
Ισχύς: 410 ίπποδύναμη (301 kW)
Καύσιμο: πετρέλαιο
Όγκος: 12.902 cm³
Αριθμός κυλίνδρων: 6
Ευρώ: Euro 5
Κιβώτιο ταχυτήτων
Τύπος: αυτόματος
Άξονες
Αριθμός αξόνων: 4
Διάταξη αξόνων: 8x4
Ανάρτηση: ελατήριο/ελατήριο
Μεταξόνιο: 6.400 χιλιοστό
Διπλοί τροχοί
Φρένα
ABS
Πέδη κινητήρα (μηχανόφρενο)
Καμπίνα και άνεση
Κρουζ κοντρόλ
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέπτες
Αλεξήλιο
Επιπλέον επιλογές
Κλιματισμός
Ηλεκτρικά παράθυρα
Πολυμέσα
Ραδιόφωνο: CD
Χαρακτηριστικά ασφάλειας
Συσκευή περιορισμού ταχύτητας
Κλείδωμα διαφορικού
Φωτισμός
Προβολείς ομίχλης
Πρόσθετος εξοπλισμός
Κεντρική λίπανση
Δεξαμενή AdBlue
Πρόσθετος εξοπλισμός
Εργαλειοθήκη
Κοτσαδόρος με δαγκάνα
Κατάσταση
Κατάσταση: μεταχειρισμένες
Πρόσθετες πληροφορίες
Χρώμα: άσπρο

Πρόσθετες πληροφορίες — Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container

Ελληνικά
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Κοτσαδόρος
- Κόρνα αέρα
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου ευστάθειας
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Additional options and accessories =

- Air horn
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension
- Stability control

= Remarks =

DAF CF 410PK WIF NCH 32 TON CONTAINER SYSTEM PICUP SILO CONTAINERS,90 GRADEN,STEEL SPRINGS,PRIJS WIF OUT CONTAINER BOX

= More information =

General information
Cab: day

Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 50%
Front axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: hub reduction

Maintenance
APK (MOT): tested until 01/2026

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Additional information
Please contact Andre, Henri or Andre for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Контрол на стабилността
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Пневматичен клаксон
- Ресорно пружинно окачване
- Съединение
= Další možnosti a příslušenství =

- Hliníková palivová nádrž
- Odpružení listovými pružinami
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Vzduchová houkačka
- Řízení stability

= Další informace =

Kabina: den
Přední náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Přední náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%; Redukce: redukce náboje
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%; Redukce: redukce náboje
MOT: zkontrolováno do jan. 2026
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Lufthorn
- Stabilitätskontrolle
- Zugmaul

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 50%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 01.2026

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Andre, Henri oder Andre, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Stabilitetskontrol
- Tryklufthorn

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Akselkonfiguration
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 50%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: navreduktion

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil jan. 2026

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god

Yderligere oplysninger
Kontakt Andre, Henri eller Andre for yderligere oplysninger
= Más opciones y accesorios =

- Bocina de aire
- Control de estabilidad
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Información general
Cabina: día

Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción de cubo

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta ene. 2026

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Andre, Henri o Andre para obtener más información.
- Ajonvakautusjärjestelmä
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Raskaan käytön moottorijarru
- Äänimerkki
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Contrôle de stabilité
- Corne de l'air
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: moyeux réducteurs

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à janv. 2026

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Andre, Henri ou Andre pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Kontrola stabilnosti
- Lisnata opruga
- Snažna kočnica motora
- Spojnica
- Zračna sirena
= További opciók és tartozékok =

- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Légkürt
- Nagy teljesítményű motorfék
- Rugós felfüggesztés
- Stabilitásvezérlés

= További információk =

Általános információk
Kabin: nap

Tengelykonfiguráció
Első tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Első tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés

Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg jan. 2026

Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Andre, Henri vagy Andre-vel
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Avvisatore acustico pneumatico
- Controllo stabilità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensione balestra

= Ulteriori informazioni =

Cabina: giorno
Asse anteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Asse anteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9500 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9500 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%; Riduzione: riduzione del mozzo
MOT: ispezionato fino a gen 2026
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- kipper hydraulic
- Luchthoorn
- Stabiliteitscontrole
- Vangmuil
- Versterkte motorrem

= Bijzonderheden =

dafcf410pk met nch container systeem 90 graden voor silo containers,32 ton systeem,bladgeveerd PRIJS,ZONDER CONTAINER BAK

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 50%
Vooras 2: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: naafreductie

Onderhoud
APK: gekeurd tot jan. 2026

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Andre, Henri of Andre
- Bladfjæring
- Drivstofftank i aluminium
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Lufthorn
- Stabilitetskontroll
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kontrola stabilności
- Resory
- Sprzęg
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 50%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja piasty

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jan. 2026

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Andre, Henri lub Andre
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Buzina de ar comprimido
- Controlo da estabilidade
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão de molas
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução do cubo

Manutenção
APK (MOT): testado até jan. 2026

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom

Informações adicionais
Contacte Andre, Henri ou Andre para obter mais informações
- Claxon pneumatic
- Controlul stabilității
- Cuplă
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматический звуковой сигнал
- Рессорная подвеска
- Система курсовой устойчивости
- Сцепление

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Конфигурация осей
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 50%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: редуктор ступицы

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до jan. 2026

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Andre, Henri или Andre для получения дополнительной информации
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Hliníková palivová nádrž
- Kontrola stability
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka

= Ďalšie informácie =

Kabína: deň
Predná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Predná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%; Redukcia: redukcia náboja
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%; Redukcia: redukcia náboja
MOT: skontrolované do jan. 2026
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Stabilitetskontroll
- Tyfon

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag

Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 50%
Framaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: minskning av nav

Underhåll
MOT: besiktigat till jan. 2026

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra

Ytterligare information
Kontakta Andre, Henri eller Andre för mer information
- Alüminyum yakıt deposu
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı korna
- Kaplin
- Stabilite kontrolü
- Yaprak yaylı süspansiyon
Σημαντικό
Η παρούσα προσφορά έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Για λεπτομερείς πληροφορίες ρωτήστε τον πωλητή.
Συμβουλές αγοράς
Συμβουλές ασφάλειας
Έλεγχος του πωλητή

Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.

Έλεγχος τιμής

Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.

Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.

Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.

Αμφίβολη προκαταβολή

Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.

Τέτοια απάτη μπορεί να περιλαμβάνει:
  • Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
  • Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
  • Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
  • Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
  • Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
  • Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
  • Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
  • Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Βρήκατε απατεώνα;
Ενημερώστε μας
Συμβουλές ασφάλειας
PDF
Πουλάτε μηχανήματα;
Κάντε το μαζί μας!
Παρόμοιες αγγελίες
Τιμή κατόπιν αιτήματος
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα
2014
700.962 χλμ
Ισχύς 462 ίπποδύναμη (340 kW) Ευρώ Euro 6 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 22.720 κιλά Διάταξη αξόνων 8x2 Ανάρτηση αέρος/αέρος
Ολλανδία, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
9 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
32.500 € Χωρίς ΦΠΑ
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα
2015
524.000 χλμ
Ισχύς 410 ίπποδύναμη (301 kW) Ευρώ Euro 6 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 19.255 κιλά Διάταξη αξόνων 8x2 Ανάρτηση αέρος/αέρος
Ολλανδία, Vriezenveen
Thomas Trucks
14 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα
2014
424.149 χλμ
Ισχύς 368 ίπποδύναμη (270 kW) Ευρώ Euro 6 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 13.865 κιλά Διάταξη αξόνων 6x2
Ολλανδία, Hedel
DEKO B.V.
10 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
23.000 € Χωρίς ΦΠΑ
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα
2011
253.000 χλμ
Ισχύς 360 ίπποδύναμη (265 kW) Ευρώ Euro 5 Καύσιμο πετρέλαιο Διάταξη αξόνων 4x2
Ολλανδία, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
47.950 € Χωρίς ΦΠΑ
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα
2011
608.644 χλμ
Ισχύς 462 ίπποδύναμη (340 kW) Ευρώ Euro 5 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 18.600 κιλά Διάταξη αξόνων 8x2 Ανάρτηση ελατήριο/αέρος
Ολλανδία, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
24.000 € Χωρίς ΦΠΑ
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα
2013
850.795 χλμ
Ισχύς 400 ίπποδύναμη (294 kW) Ευρώ Euro 6 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 16.400 κιλά Διάταξη αξόνων 6x2 Ανάρτηση ελατήριο/αέρος
Ολλανδία, Andelst
CLEANMAT
14 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
26.950 € Χωρίς ΦΠΑ
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα
2013
760.462 χλμ
Ισχύς 462 ίπποδύναμη (340 kW) Ευρώ Euro 5 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 30.155 κιλά Διάταξη αξόνων 8x4
Ολλανδία, Roosendaal
Επικοινωνία με τον πωλητή
47.950 € Χωρίς ΦΠΑ
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα
2011
608.644 χλμ
Ισχύς 462 ίπποδύναμη (340 kW) Ευρώ Euro 5 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 18.600 κιλά Διάταξη αξόνων 8x2 Ανάρτηση ελατήριο/αέρος
Ολλανδία, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
16.250 € Χωρίς ΦΠΑ
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα
2010
402.243 χλμ
Ισχύς 510 ίπποδύναμη (375 kW) Ευρώ Euro 5 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 23.055 κιλά Διάταξη αξόνων 8x2
Ολλανδία, Nieuwerbrug a/d Rijn
Francken-Trucks B.V.
2 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
19.950 € Χωρίς ΦΠΑ
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα
2017
486.372 χλμ
Ισχύς 510 ίπποδύναμη (375 kW) Ευρώ Euro 6 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 15.835 κιλά Διάταξη αξόνων 6x2
Ολλανδία, Vuren
Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα
2016
635.300 χλμ
Ισχύς 370 ίπποδύναμη (272 kW) Ευρώ Euro 6 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 11.600 κιλά Διάταξη αξόνων 4x2 Ανάρτηση ελατήριο/αέρος
Ολλανδία, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
30.900 € Χωρίς ΦΠΑ
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα
2013
528.820 χλμ
Ισχύς 550 ίπποδύναμη (404 kW) Ευρώ Euro 5 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 34.360 κιλά Διάταξη αξόνων 10x4
Ολλανδία, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
5 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
22.500 € Χωρίς ΦΠΑ
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα
2008
415.000 χλμ
Ισχύς 360 ίπποδύναμη (265 kW) Ευρώ Euro 5 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 15.170 κιλά
Ολλανδία, Kerkrade
Επικοινωνία με τον πωλητή
δημοπρασία Δημοπρασία
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα
2016
402.376 χλμ
Ισχύς 510 ίπποδύναμη (375 kW) Ευρώ Euro 6 Καύσιμο πετρέλαιο
Ολλανδία, Veghel
BAS World Auction
26.900 € Χωρίς ΦΠΑ
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα
2007
457.722 χλμ
Ισχύς 360 ίπποδύναμη (265 kW) Ευρώ Euro 5 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 14.880 κιλά Διάταξη αξόνων 6x2 Ανάρτηση ελατήριο/αέρος
Ολλανδία, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
5 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
19.900 € Χωρίς ΦΠΑ
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα
2008
479.319 χλμ
Ισχύς 410 ίπποδύναμη (301 kW) Ευρώ Euro 5 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 14.240 κιλά Διάταξη αξόνων 6x2
Ολλανδία, Veghel
Επικοινωνία με τον πωλητή
22.750 € Χωρίς ΦΠΑ
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα
2012
1.182.228 χλμ
Ισχύς 620 ίπποδύναμη (456 kW) Ευρώ Euro 5 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 15.385 κιλά Διάταξη αξόνων 6x2 Ανάρτηση αέρος/αέρος
Ολλανδία, Zaltbommel
Van Hemert Trucks BV
5 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
Τιμή κατόπιν αιτήματος
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα
2008
814.270 χλμ
Ισχύς 408 ίπποδύναμη (300 kW) Ευρώ Euro 5 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 16.920 κιλά Διάταξη αξόνων 6x2 Ανάρτηση ελατήριο/αέρος
Ολλανδία, Nijmegen
Cornelissen Trading
5 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
12.900 € Χωρίς ΦΠΑ
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα
2008
752.256 χλμ
Ισχύς 462 ίπποδύναμη (340 kW) Ευρώ Euro 5 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 16.750 κιλά Διάταξη αξόνων 6x2 Ανάρτηση ελατήριο/αέρος
Ολλανδία, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
5 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
10.950 € Χωρίς ΦΠΑ
Φορτηγό με καλωδιακό σύστημα
2008
500.390 χλμ
Ισχύς 360 ίπποδύναμη (265 kW) Ευρώ Euro 5 Καύσιμο πετρέλαιο Ικανότητα φορτίου 17.430 κιλά Διάταξη αξόνων 6x2
Ολλανδία, Oss
Battels Trucks
7 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή