Φορτηγό κόφα DAF LF GINAF HYTRUCK!! 100% ELECTRIC!! ZERO EMISSION!!ELEKTRISCH!!











Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.
Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.
Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.
Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.
Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.
- Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
- Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
- Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
- Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
- Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
- Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
- Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
- Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή




















Maximální zatížení nápravy pro: 4480 kg
Maximální zatížení zadní nápravy: 8480 kg
Zadní dveře: Dhollandia, 1500 kg
Obecný stav: průměr
Technický stav: špatný
Optický stav: dobrý
Maximale Vorderachslast: 4480 kg
Maximale Hinterachslast: 8480 kg
Ladebordwand: Dhollandia, 1500 kg
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: schlecht
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an John de Koning oder Mark de Koning, um weitere Informationen zu erhalten.
Maks. frontakselbelastning: 4480 kg
Maks. bagakselbelastning: 8480 kg
Læssebagsmæk: Dhollandia, 1500 kg
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: dårlig
Visuelt udseende: god
Max. front axle load: 4480 kg
Max. rear axle load: 8480 kg
Tail lift: Dhollandia, 1500 kg
General condition: average
Technical condition: poor
Visual appearance: good
Please contact John de Koning or Mark de Koning for more information
Carga máxima del eje delantero: 4480 kg
Carga máxima del eje trasero: 8480 kg
Trampilla elevadora: Dhollandia, 1500 kg
Estado general: medio
Estado técnico: malo
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con John de Koning para obtener más información.
Charge max. sur essieu avant: 4480 kg
Charge max. sur essieu arrière: 8480 kg
Trappe de chargement: Dhollandia, 1500 kg
État général: moyen
État technique: mauvais
État optique: bon
Veuillez contacter John de Koning pour plus d'informations
Max. tengelyterhelés: 4480 kg
Max. tengelyterhelés hátul: 8480 kg
Hátsó ajtó: Dhollandia, 1500 kg
Általános állapot: átlagos
Műszaki állapot: rossz
Optikai állapot: jó
Carico massimo per asse per: 4480 kg
Carico massimo sull'asse posteriore: 8480 kg
Portellone posteriore: Dhollandia, 1500 kg
Stato generale: media
Stato tecnico: cattivo
Stato ottico: buono
Dit is een origineel NL truck.
DIT VOERTUIG IS DEFECT!! VOOR DE HANDIGE DOE HET ZELVER, OF ALS ACCU OPSLAG!
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen geen afleveringskosten,
Alle inruil en een financiering is mogelijk.
Ondanks dat wij zorgvuldig de advertenties opmaken kan het voorkomen dat omschreven opties wel/niet op de auto aanwezig zijn.
Controleer a.u.b. voor aankoop of alle, voor u belangrijke, omschreven opties ook daadwerkelijk aanwezig zijn.
Wij zijn RDW erkent.
U kunt kiezen voor extra garantie, kijk voor de pakketten op onze website.
Al onze auto's hebben een heldere onderhoudshistorie en km registratie.
Onze openingstijden zijn:
maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 en s' Avonds op afspraak.
zaterdag van 9.00 tot 15.00
U kunt ons vinden op:
Middelingenseweg 22
5321 JH Hedel
Nederland
En bereiken op:
Trucks: 0031652373533
Personenauto's: 0646410000
Website: προβολή επαφών
E-mail: προβολή επαφών
= Meer informatie =
Cabine: dag
Max. aslast voor: 4480 kg
Max. aslast achter: 8480 kg
Laadklep: Dhollandia, 1500 kg
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: slecht
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met John de Koning of Mark de Koning
Maks. nośność osi przedniej: 4480 kg
Maks. nośność osi tylnej: 8480 kg
Klapa załadunkowa: Dhollandia, 1500 kg
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: źle
Stan wizualny: dobrze
Carga máx. do eixo dianteiro: 4480 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 8480 kg
Monta-cargas: Dhollandia, 1500 kg
Estado geral: média
Estado técnico: fraco
Aspeto visual: bom
Макс. нагрузка на переднюю ось: 4480 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 8480 kg
Заднее подъемное устройство: Dhollandia, 1500 kg
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: плохое
Внешнее состояние: хорошее
Maximálne zaťaženie nápravy pre: 4480 kg
Maximálne zaťaženie zadnej nápravy: 8480 kg
Zadné dvere: Dhollandia, 1500 kg
Všeobecný stav: priemer
Technický stav: zlé
Optický stav: dobré
Max. axellast för: 4480 kg
Max. axellast bak: 8480 kg
Baklucka: Dhollandia, 1500 kg
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: dåligt
Optiskt tillstånd: bra