Φορτηγό καρότσα DAF XF 105 460 FAN BAKWAGEN/PRITSCHE!!

























Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.
Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.
Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.
Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.
Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.
- Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
- Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
- Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
- Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
- Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
- Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
- Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
- Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή






















- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κοτσαδόρος
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Sleeper cab
- Vehicle heater
= More information =
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 7100 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Please contact John de Koning or Mark de Koning for more information
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Съединение
- Připojení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Aluminium-Kraftstofftank
- Schlafkabine
- Standheizung
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7100 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Wenden Sie sich an John de Koning oder Mark de Koning, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kobling
- Sleeper Cab
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- horquilla
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Póngase en contacto con John de Koning para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Liitäntä
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Attraper taupe
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Veuillez contacter John de Koning pour plus d'informations
- Grijač
- Grijač vozila
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Csatlakoztatás
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Sleeper Cab
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Aluminium brandstoftank
- Slaapcabine
- Standkachel
- Vangmuil
= Bijzonderheden =
Origineel NL DAF XF105/460 open box,
besides the mentioned options it has:
-2 beths
-Fridge
-Last axle steers and lift,
etc etc
it is possible to deliverr with the trailer behind it as on the picture.
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen geen afleveringskosten,
Alle inruil en een financiering is mogelijk.
Ondanks dat wij zorgvuldig de advertenties opmaken kan het voorkomen dat omschreven opties wel/niet op de auto aanwezig zijn.
Controleer a.u.b. voor aankoop of alle, voor u belangrijke, omschreven opties ook daadwerkelijk aanwezig zijn.
Wij zijn RDW erkent.
U kunt kiezen voor extra garantie, kijk voor de pakketten op onze website.
Al onze auto's hebben een heldere onderhoudshistorie en km registratie.
Onze openingstijden zijn:
maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 en s' Avonds op afspraak.
zaterdag van 9.00 tot 15.00
U kunt ons vinden op:
Middelingenseweg 22
5321 JH Hedel
Nederland
En bereiken op:
Trucks: 0031652373533
Personenauto's: 0646410000
Website: προβολή επαφών
E-mail: προβολή επαφών
= Meer informatie =
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 7100 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Neem voor meer informatie contact op met John de Koning of Mark de Koning
- Førerhus med soveplass
- Kobling
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Sprzęg
= Więcej informacji =
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
- Acoplamento
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Sofagem de parque
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7100 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
- Cabină de dormit
- Cuplă
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Spojka
- Vyhrievanie vozidla
- Bränsletank av aluminium
- Koppling
- Kupévärmare
- Sovhytt
- Värmare
= Ytterligare information =
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 7100 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
- Araç ısıtıcısı
- Isıtıcı
- Kaplin
- Sleeper cab