Αυτοκίνητο Mercedes-Benz 300 S Roadster

PDF
Αυτοκίνητο Mercedes-Benz 300 S Roadster - Autoline
Αυτοκίνητο Mercedes-Benz 300 S Roadster | Απεικόνιση 1 - Autoline
Αυτοκίνητο Mercedes-Benz 300 S Roadster | Απεικόνιση 2 - Autoline
Αυτοκίνητο Mercedes-Benz 300 S Roadster | Απεικόνιση 3 - Autoline
Αυτοκίνητο Mercedes-Benz 300 S Roadster | Απεικόνιση 4 - Autoline
Αυτοκίνητο Mercedes-Benz 300 S Roadster | Απεικόνιση 5 - Autoline
Αυτοκίνητο Mercedes-Benz 300 S Roadster | Απεικόνιση 6 - Autoline
Αυτοκίνητο Mercedes-Benz 300 S Roadster | Απεικόνιση 7 - Autoline
Αυτοκίνητο Mercedes-Benz 300 S Roadster | Απεικόνιση 8 - Autoline
Αυτοκίνητο Mercedes-Benz 300 S Roadster | Απεικόνιση 9 - Autoline
Αυτοκίνητο Mercedes-Benz 300 S Roadster | Απεικόνιση 10 - Autoline
Αυτοκίνητο Mercedes-Benz 300 S Roadster | Απεικόνιση 11 - Autoline
Αυτοκίνητο Mercedes-Benz 300 S Roadster | Απεικόνιση 12 - Autoline
Αυτοκίνητο Mercedes-Benz 300 S Roadster | Απεικόνιση 13 - Autoline
Αυτοκίνητο Mercedes-Benz 300 S Roadster | Απεικόνιση 14 - Autoline
Αυτοκίνητο Mercedes-Benz 300 S Roadster | Απεικόνιση 15 - Autoline
Σας ενδιαφέρει η αγγελία;
1/15
PDF
449.000 €
Επικοινωνία με τον πωλητή
Μάρκα: Mercedes-Benz
Μοντέλο: 300 S Roadster
Τύπος: roadster
Έτος παραγωγής: 1953
Πρώτη εγγραφή: 1953-07
Διανυθέντα χιλιόμετρα: 26.430 χλμ
Τοποθεσία: Γερμανία Bovenden6825 χλμ to "United States/Columbus"
Αριθμός στα αποθέματα του πωλητή: 903048
Ημερομηνία καταχώρησης: πάνω από ένα μήνα
Περιγραφή
Τύπος καρότσας: roadster
Συνολικές διαστάσεις: 4,7 μ × 1,86 μ × 1,51 μ
Αριθμός πορτών: 2/3
Κινητήρας
Ισχύς: 150 ίπποδύναμη (110 kW)
Καύσιμο: βενζίνη
Όγκος: 2.975 cm³
Κατάσταση
Κατάσταση: μεταχειρισμένες
Πρόσθετες πληροφορίες
Χρώμα: κόκκινο

Πρόσθετες πληροφορίες — Αυτοκίνητο Mercedes-Benz 300 S Roadster

Standort: im Zulauf / in transit in (PLZ )
more comfortable and generally superior to its pre-war owner. It was Mercedes-Benz's flagship model: stylish
Bei Rückfragen Tel. +49 551/820224!
One of only 194 Roadsters produced
One of the most sought after of post-war Mercedes-Benz automobiles
The last word in motoring luxury in its day
Spanish owned from new
Present ownership for 45 years
Restored during the present ownership
Spanish registration document
Although Mercedes-Benz would adopt unitary chassis/body construction for its lower and mid-priced cars as the 1950s progressed
the retention of a traditional separate frame for the 300 enabled a wide variety of coachbuilt body types to be offered. The 300's cross-braced
oval-tube chassis followed the lines of the 170S and 220
with independent suspension all round and four-wheel drum brakes
but incorporated the added refinements of hypoid bevel final drive
dynamically balanced wheels and remote electrical control of the rear suspension ride height
Initially developing 115bhp
the 3.0-litre
overhead-camshaft
six-cylinder engine
used in fuel-injected form in the 300 SL sports car
was boosted in power for the succeeding 300b and 300c models
finally gaining fuel injection in the restyled 300d of 1957. Other improvements along the way included larger brakes (with servo-assistance from 1954)
optional power steering (on the 300d) and the adoption of three-speed automatic transmission as standard on the latter
Custom built by Mercedes-Benz's most experienced craftsmen
the Mercedes-Benz 300 was luxuriously appointed and trimmed with materials of the highest quality. Fast and elegant
it was one of very few contemporary vehicles capable of carrying six passengers in comfort at sustained high speeds. The conservatively styled 300 saloon was soon joined by the 300 S (Super)
a model which succeeded in recapturing all the elegance of the pre-war 540K. Introduced at the Paris Salon in October 1951
the 300 S was built in two-seater coupé
cabriolet and roadster forms on a shortened 300 saloon chassis
the cabriolet being the more luxurious of the two soft-tops. Indeed
with its lined hood erected
the convertible was every bit as quiet and comfortable as the fixed-head coupé
Not only was the two-seater 300 S considerably lighter than the saloon
it was also more powerful
boasting an engine equipped with triple (as opposed to twin) Solex carburettors and a raised compression ratio. Maximum power output was increased to 150bhp and top speed to 176km/h (110mph). Unlike some of its spartanly furnished contemporaries
the 300 S boasted a lavishly equipped interior featuring supple leather upholstery
beautiful burr walnut trim
chromium-plated dashboard instrumentation and precision-made switch gear
Elegantly styled in the pre-war manner yet technologically bang up to date
the 300 S was built to the Stuttgart firm's uncompromising quality standards. Inevitably
production was limited
only 760 examples of the 300 S/Sc (560/200) leaving the factory between 1951 and 1958
of which only 194 were roadsters. Ownership of such an exclusive automobile was necessarily restricted to a wealthy few
among them film stars Cary Grant and Gary Cooper
and the Aga Khan. Prohibitively expensive when new
these cars have a dedicated following and
being much rarer than both the 300 SL Gullwing and Roadster
afford their fortunate owners enjoyable motoring in matchless style
This Mercedes-Benz 300 S Roadster was delivered new in Spain
as evidenced by its supplier's plaque engraved 'Angel Martinez Burges
Barcelona'. Owned by our collector vendor for 45 years
the Mercedes was fully restored during his last owner and is looked after by his team of mechanics. Accompanying documentation consists of Spanish registration paperwork
restoration photographs
manufacturer's 1953 catalogue
build sheet (heavily discoloured)
and an original instruction manual
A fast touring automobile in the tradition of the legendary 540K
the 300 S was faster
better handling
exclusive and intended for a wealthy and discerning clientele that demanded superlative performance but were unwilling to sacrifice luxurious appointments and generously sized accommodation. Today the 300 S is among the most sought after of post-war Mercedes-Benz automobiles
and this example affords the prospect of a truly rewarding ownership experience
Alle Angaben ohne Gewähr
da im Zulauf!
ZUBEHÖRANGABEN OHNE GEWÄHR
Änderungen
Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten!
classic vehicle
roadworthy
Προβολή όλου του σχολίου
Σημαντικό
Η παρούσα προσφορά έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Για λεπτομερείς πληροφορίες ρωτήστε τον πωλητή.
Συμβουλές αγοράς
Συμβουλές ασφάλειας
Έλεγχος του πωλητή

Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.

Έλεγχος τιμής

Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.

Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.

Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.

Αμφίβολη προκαταβολή

Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.

Τέτοια απάτη μπορεί να περιλαμβάνει:
  • Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
  • Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
  • Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
  • Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
  • Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
  • Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
  • Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
  • Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Βρήκατε απατεώνα;
Ενημερώστε μας
Συμβουλές ασφάλειας
PDF
Πουλάτε μηχανήματα;
Κάντε το μαζί μας!
Παρόμοιες αγγελίες
225.000 € Χωρίς ΦΠΑ
1955
1.001 χλμ
Ισχύς 239 ίπποδύναμη (176 kW) Καύσιμο βενζίνη Τύπος καρότσας roadster
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
8.900 € Χωρίς ΦΠΑ
1993
89.728 χλμ
Ισχύς 394 ίπποδύναμη (290 kW) Καύσιμο βενζίνη Τύπος καρότσας roadster
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
19.900 € Χωρίς ΦΠΑ
1994
75.000 χλμ
Ισχύς 231 ίπποδύναμη (170 kW) Καύσιμο βενζίνη Τύπος καρότσας roadster
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
14.900 € Χωρίς ΦΠΑ
1998
102.780 χλμ
Ισχύς 224 ίπποδύναμη (165 kW) Καύσιμο βενζίνη Τύπος καρότσας roadster
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
17.900 € Χωρίς ΦΠΑ
2000
79.441 χλμ
Ισχύς 224 ίπποδύναμη (165 kW) Καύσιμο βενζίνη Τύπος καρότσας roadster
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
19.900 € Χωρίς ΦΠΑ
1997
94.000 χλμ
Ισχύς 231 ίπποδύναμη (170 kW) Καύσιμο βενζίνη Τύπος καρότσας roadster
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
15.900 € Χωρίς ΦΠΑ
1995
69.570 χλμ
Ισχύς 231 ίπποδύναμη (170 kW) Καύσιμο βενζίνη Τύπος καρότσας roadster
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
33.529,41 € Χωρίς ΦΠΑ
2005
126.961 χλμ
Ισχύς 500 ίπποδύναμη (368 kW) Καύσιμο βενζίνη Τύπος καρότσας roadster
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
580.000 €
1954
1.001 χλμ
Ισχύς 239 ίπποδύναμη (176 kW) Καύσιμο βενζίνη Τύπος καρότσας roadster
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
23.900 € Χωρίς ΦΠΑ
2000
66.690 χλμ
Ισχύς 218 ίπποδύναμη (160 kW) Καύσιμο βενζίνη Τύπος καρότσας roadster
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
15.900 € Χωρίς ΦΠΑ
1995
95.908 χλμ
Ισχύς 231 ίπποδύναμη (170 kW) Καύσιμο βενζίνη Τύπος καρότσας roadster
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
5.450 €
2000
297.044 χλμ
Ισχύς 197 ίπποδύναμη (145 kW) Ευρώ Euro 4 Καύσιμο βενζίνη Τύπος καρότσας roadster
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
390.000 €
1939
77.983 χλμ
Ισχύς 80.22 ίπποδύναμη (58.96 kW) Καύσιμο βενζίνη Τύπος καρότσας roadster
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
18.900 € Χωρίς ΦΠΑ
1995
40.393 χλμ
Ισχύς 231 ίπποδύναμη (170 kW) Καύσιμο βενζίνη Τύπος καρότσας roadster
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
1.490.000 €
1939
5.813 χλμ
Ισχύς 179 ίπποδύναμη (132 kW) Καύσιμο βενζίνη Τύπος καρότσας roadster
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
129.000 €
1956
12.500 χλμ
Ισχύς 190 ίπποδύναμη (140 kW) Καύσιμο βενζίνη Τύπος καρότσας roadster
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
149.000 €
1952
1.001 χλμ
Ισχύς 160 ίπποδύναμη (118 kW) Καύσιμο βενζίνη Τύπος καρότσας roadster
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
44.982 € Με ΦΠΑ
2012
64.800 χλμ
Ισχύς 435 ίπποδύναμη (320 kW) Ευρώ Euro 5 Καύσιμο βενζίνη Ανάρτηση αέρος/αέρος Τύπος καρότσας roadster
Γερμανία, Kehl-Auenheim
AutoWelt Weber
11 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
23.000 €
1967
75.000 χλμ
Ισχύς 48.95 ίπποδύναμη (35.98 kW) Καύσιμο βενζίνη Τύπος καρότσας roadster
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή
590.000 €
1939
11.280 χλμ
Ισχύς 80.22 ίπποδύναμη (58.96 kW) Καύσιμο βενζίνη Τύπος καρότσας roadster
Γερμανία, Bovenden
Gassmann GmbH
12 χρόνια στο Autoline
Επικοινωνία με τον πωλητή