Καινούριο ρυμουλκούμενο πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Faymonville MAX600

















Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.
Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.
Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.
Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.
Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.
- Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
- Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
- Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
- Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
- Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
- Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
- Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
- Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή
LASTNA PROIZVODNJA IN SERVIS: - kiperske nadgradnje in prikolice - gozdarske nadgradnje in prikolice - specialne in menjalne nadgradnje - fiksni kesoni ZASTOPNIŠTVO, MONTAŽA IN SERVIS: - Hyva hidravlične instalacije za kiperje in polprikolice s pomičnim podom - Hyva dvigala in reciklaža (abroli in samonakladalci) - Knapen polprikolice s pomičnim podom - Penz gozdarska dvigala - Cramaro cerade - Bär nakladalne ploščadi - GHH Rand kompresorji




















VIN: YAMT63XX0R0110271
Kontakt (DE/ENG/SLO/HR/SRB/ESP):
G. Kramar: προβολή επαφών / G. Sedmak: προβολή επαφών
Tehnični podatki:
Največja hitrost: 80 km/h
Skupna masa: 31.500 kg
Osna obremenitev: 31.500 kg
Lastna masa (+/- 3%): 7.337 kg
Nosilnost približno: 24.163 kg
Dolžina nakladalne površine: 8.600 mm
Skupna širina: 2.540 mm
Višina nakladalne površine pri maksimalni obremenitvi: 860 mm
Razdalja med osmi: 1.360 mm
Hod vzmetenja: -55 / +145 mm
Opis nakladalne površine:
Znižana nakladalna površina s približno 500 mm dolgim zadnjim poševnim delom pod kotom 8°
4 para zložljivih pritrdišč navzven (LC 5.000 daN)
2 para zložljivih pritrdišč navzven (LC 10.000 daN)
2 para ležečih pritrdišč spredaj v nakladalni površini (LC 5.000 daN)
1 par ležečih pritrdišč spredaj v nakladalni površini (LC 10.000 daN)
Izrezi v zunanjem okvirju nakladalne površine za pritrditev napenjalnih trakov (LC 2.000 daN)
Tla iz trdega lesa, debeline približno 48 mm, nad osmi dodatno pločevina z rebrasto površino
Enojne jeklene rampe:
En par pocinkanih, enodelnih jeklenih ramp, dimenzije približno 3.000 x 800 mm s trdolesno oblogo (48 mm)
Rampe s hidravličnim dvigom in bočnim pomikom
Največja obremenitev na par: 40.000 kg
V skladu z Uredbo 1230/2012/EU ramp do dolžine 300 mm ni treba upoštevati v skupni dolžini vozila v voznem položaju
Jeklena konstrukcija:
Konstrukcija iz visoko trdnostnih drobnozrnatih jekel
Uporabljene jeklene kvalitete:
S355J2+N / S355MC (meja tečenja 355 MPa)
S690QL / S700MC (meja tečenja 690 MPa)
Zavorni sistem:
Zavorni sistem po predpisih EU z EBS-E (2S2M), vključno z EBS spiralnim kablom do vlačilca
Električni sistem:
Po standardih EU, 24 V razsvetljava
ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
ASPÖCK-UNIBOX s priključki 24N, 24S & 15-polni
Priključki po standardih ISO:
24N ISO-1185
24S ISO-3731
15-polni ISO-12098
Osi:
BPW osi, zračno vzmetene, bobnaste zavore, funkcija dviga/spusta
Orodje za osi
Oprema pnevmatik:
Pnevmatike 235/75 R17.5 3PMSF po izbiri proizvajalca
Barvanje:
Jeklena konstrukcija po varjenju avtomatsko peskana z vrtljivim peskalnim sistemom
Dodatno peskanje s korundom za boljši oprijem premaza
HRM-metalizacija celotnega podvozja s ZINACOR 850 (85 % cink / 15 % aluminij) za najboljšo protikorozijsko zaščito
Končni premaz z dvema slojema 2K laka v eni barvi po izbiri iz RAL lestvice (RAL 841GL)
Zadnji del: metaliziran in lakiran v RAL 9010 (čisto bela)
Kovinski laki niso mogoči
Preizkušeno v slanem razpršilnem testu po ISO 9227-NSS
Tesnjenje votlih delov s posebnim voskom
Priložena dodatna oprema:
Podvozje s ± 1.750 mm vlečno roko in vlečnim obročem (premer 40 mm)
Višina priklopa 830–1010 mm (obremenjeno)
KTL prašno lakiranje v črni barvi
Spiralni kabel 15/2x7-polni
Rdeče-rumeni zračni priključki
Blatnik z napisom (προβολή επαφών na zadku
Navodila za uporabo in opis na USB ključku
Nosilec za rotacijsko luč na zadku
Evropske odsevne table (rdeče-rumene) zadaj
Rumen odsevni trak po EU predpisih ob strani in zadaj
Ventili za upravljanje ramp na desni strani priklopnika (± 4 kg)
Pocinkane podpore pod poševnim delom nakladalne površine
Elektro-hidravlična enota zadaj pod nakladalno površino (± 45 kg)
Nosilci za opozorilne table levo/desno na grlu in rampah + priključek
Spiralni kabel za napajanje elektro-hidravlične enote in/ali električnega vitla (35 mm², 3,5 m, max. 160 A) z vtičem (ANDERSON–ANDERSON)
Pločevinasti pokrovi za zapolnitev prostora med rampami in nakladalno površino (± 17 kg)
TPMS sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah po ECE R 141. Prenos podatkov na tovornjak preko EBS vmesnika po ISO 11992. Tovornjak mora biti sposoben sprejemati in prikazovati te podatke.
Pocinkana razširila, izvlečna ± 230 mm na stran (± 230 kg)
Deske za razširitev iz trdega lesa (± 271 kg). Največja dovoljena obremenitev na 200 x 200 mm površino: 3,5 t
Pocinkan nosilec na levi pod nakladalno površino (± 60 kg)
Barve:
Priklopnik: MB 7350 nova siva
Platišča: srebrno siva
Kontakt DE/ENG/SLO/HR/SRB/ESP
Hr. Kramar προβολή επαφών / Hr. Sedmak προβολή επαφών