Αγγελίες Πωλείται ρυμουλκούμενο ανατρεπόμενο MT Eksjö από δημοπρασία πωλήθηκε και δεν υπάρχει στην αναζήτηση!
Παρόμοιες αγγελίες
ρυμουλκούμενο ανατρεπόμενο JPM 18TMP JPM 18TMP 20.520 € Ρυμουλκούμενο ανατρεπόμενο 2019 Σουηδία, Västra Götaland
ρυμουλκούμενο ανατρεπόμενο Istrail PS-160/13B Istrail PS-160/13B 38.320 € Ρυμουλκούμενο ανατρεπόμενο 2016 21.200 κιλά Σουηδία, Gävleborg
ρυμουλκούμενο ανατρεπόμενο Kel-Berg 14 m³ Kel-Berg 14 m³ 19.000 € Ρυμουλκούμενο ανατρεπόμενο 2017 18.460 κιλά Δανία, Hedensted
ρυμουλκούμενο ανατρεπόμενο MT Eksjö
Πωλήθηκε
ρυμουλκούμενο ανατρεπόμενο MT Eksjö
ρυμουλκούμενο ανατρεπόμενο MT Eksjö απεικόνιση 2
ρυμουλκούμενο ανατρεπόμενο MT Eksjö απεικόνιση 3
ρυμουλκούμενο ανατρεπόμενο MT Eksjö απεικόνιση 4
ρυμουλκούμενο ανατρεπόμενο MT Eksjö απεικόνιση 5
ρυμουλκούμενο ανατρεπόμενο MT Eksjö απεικόνιση 6
ρυμουλκούμενο ανατρεπόμενο MT Eksjö απεικόνιση 7
ρυμουλκούμενο ανατρεπόμενο MT Eksjö απεικόνιση 8
ρυμουλκούμενο ανατρεπόμενο MT Eksjö απεικόνιση 9
ρυμουλκούμενο ανατρεπόμενο MT Eksjö απεικόνιση 10
1/10
Μάρκα:  MT Eksjö
Έτος παραγωγής:  2017
Χωρητικότητα φορτίου:  32.470 κιλά
Καθαρό βάρος:  9.530 κιλά
Μεικτό βάρος:  42.000 κιλά
Τοποθεσία:  Σουηδία Gävle
Ημερομηνία καταχώρησης:  πάνω από ένα μήνα
Αριθμός στα αποθέματα του πωλητή:  194982
Δημοπρασία:  1
Ημερομηνία ολοκλήρωσης:  2024-08-14 09:15
Περιγραφή
Συνολικές διαστάσεις:  πλάτος - 2,6 μ
Άξονες
Αριθμός αξόνων:  5
Μεταξόνιο:  1.320 χιλιοστό
Πρώτος άξονας:  265/70X19,5
Πίσω άξονας:  265/70X19,5
Κατάσταση
Κατάσταση:  μεταχειρισμένες
Ο τεχνικός έλεγχος ισχύει έως:  2024-05-13
Πρόσθετες πληροφορίες
Χρώμα:  άσπρο

Πρόσθετες πληροφορίες — Ρυμουλκούμενο ανατρεπόμενο MT Eksjö

Σουηδικά
Längd: 14875
Höjd: 4410
Mönsterdjup däck: 50%
Senaste besiktning: 2024-05-04
Tillverkad: 201712
Fordonsslag: Släp
Axelavstånd 2: 6140
Axelavstånd 3: 1320
Kreditköp: Ja
Leasing: Nej
tillverkare: EKSJÖVAGNEN
bränsle: Uppgift saknas
växellåda: Uppgift saknas
Flissläp
Skivbromsar
Luftfjädring
Öppningsbar sida
Vågklockor
Boggilift
Mått & vikt
Säljarens kommentarer
Släpet fungerar bra
Kördes med höfoder första åren (lätt och mjukt )
Inga kända fel
Vi kör med det dagligen