Ημιρυμουλκούμενη πλατφόρμα με χαμηλό δάπεδο Broshuis Dieplader 6M Extendable Stuuras APK/TUV 03/2026
Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.
Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.
Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.
Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.
Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.
- Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
- Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
- Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
- Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
- Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
- Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
- Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
- Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή




















- Steering axle
= Dealer information =
Want to finance this vehicle? No problem. We can quickly arrange a competitive financial lease for you for 12, 24, 36, 48 or 60 months.
View all photos and more information at hesselinktrucks.com or contact us directly.
= More information =
Axle configuration
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Maintenance
APK (MOT): tested until 03/2026
Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Damages: none
Identification
Registration number: OR-88-HY
Additional information
Please contact John Hesselink, Witek Kempa or Christel Hesselink for more information
= Další informace =
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
MOT: zkontrolováno do mrt. 2026
Obecný stav: průměr
Technický stav: průměr
Optický stav: průměr
Poškození: bez poškození
Registrační číslo: OR-88-HY
- Lenkachse
= Firmeninformationen =
Dieses Fahrzeug finanzieren? Kein Problem. Wir arrangieren schnell einen günstigen Finanzierungsleasingvertrag für Sie mit einer Laufzeit von 12, 24, 36, 48 oder 60 Monaten.
Alle Fotos und weitere Informationen finden Sie unter hesselinktrucks.com/de oder kontaktieren Sie uns direkt.
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Schäden: keines
Identifikation
Kennzeichen: OR-88-HY
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an John Hesselink oder Christel Hesselink, um weitere Informationen zu erhalten.
= Yderligere oplysninger =
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Skade: fri for skader
Registreringsnummer: OR-88-HY
= Más información =
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Daños: ninguno
Matrícula: OR-88-HY
= Plus d'informations =
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Dommages: aucun
Numéro d'immatriculation: OR-88-HY
= További információk =
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026
Általános állapot: átlagos
Műszaki állapot: átlagos
Optikai állapot: átlagos
Kár: sérülésmentes
Rendszám: OR-88-HY
= Ulteriori informazioni =
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
MOT: ispezionato fino a mar 2026
Stato generale: media
Stato tecnico: media
Stato ottico: media
Danni: senza danni
Numero di immatricolazione: OR-88-HY
- Stuuras
= Bijzonderheden =
Broshuis
3 as dieplader
Bouwj
= Bedrijfsinformatie =
Dit voertuig financieren? Geen probleem. Wij regelen snel een scherpe financial lease voor je op 12, 24, 36, 48 of 60 maanden.
Bekijk alle foto’s en meer informatie op hesselink-trucks.nl of neem direct contact op.
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Onderhoud
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Schade: schadevrij
Identificatie
Kenteken: OR-88-HY
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met John Hesselink of Christel Hesselink
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
Stan
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Uszkodzenia: brak
Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OR-88-HY
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Witek Kempa
= Mais informações =
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
APK (MOT): testado até mrt. 2026
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Danos: nenhum
Número de registo: OR-88-HY
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
Состояние
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Повреждения: без повреждений
Идентификация
Регистрационный номер: OR-88-HY
Дополнительная информация
Свяжитесь с Witek Kempa для получения дополнительной информации
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
MOT: skontrolované do mrt. 2026
Všeobecný stav: priemer
Technický stav: priemer
Optický stav: priemer
Poškodenie: bez poškodenia
Registračné číslo: OR-88-HY
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
MOT: besiktigat till mrt. 2026
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Skada på fordon: skadefri
Registreringsnummer: OR-88-HY